+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: normale tijd om een product na te bestellen?

Junior Member RollinLower is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 26-Jul-16
    Credits
    262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

normale tijd om een product na te bestellen?

hallo, nieuwe member hier. Ik berijd me voor om mijn eerste waterkoeling loop in elkaar te knutselen. Ik heb al mijn onderdelen al, behalve een paar fittingen. als ik op highflow bij de status van mijn bestelling kijk, staat er 'nabestellen'.
    nu mijn vraag; hoe lang duurt dit normaal? ik wacht nu al een kleine week op die laatste paar fittingen, en het begint toch wel aardig te kriebelen om mijn loop in elkaar te zetten!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Meestal binnen 3-5 werkdagen, afhankelijk welke fittingen/fabrikant het zijn.
    Je kan daarvoor het beste even mailen met jouw bestellingnummer en de productcode van de fittingen.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten