+ Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: Nieuwsgroepen / Usenet

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Bij mij is de volgorde voor films: Spotnet -> Linked4you website -> nzbindex
    Voor series: Linked4you website -> Spotnet -> nzbindex

Voor andere zaken is het: Spotnet -> nzbindex

Gebruik van Spotnet nog versie 1.81, is dat 2.0 heel erg anders? Iemand een goede link voor 2.0?

Linked4you is een gesloten forum (is opgericht door karma, niet onbekend lijkt mij), je hebt een account nodig om de informatie te kunnen zien. Sinds ik daar een account heb is een behoorlijke wereld open gegaan voor me .

Ik download via Sunny Usenet.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    heeft linked4you ook een api?
    Dat zou namelijk super relaxed zijn voor NZBDrone en CP.

We zouden zelf een spotweb server kunnen maken?!
    private, met api voor rechtstreekse push naar sabnzbd.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Nee, linked4you heeft gelukkig geen api. Het is dus niet voor luie mensen .
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    luie mensen?

Gewoon snel je zooi binnenhalen voor er weer een N&T is.
    In NZBDrone(Sonarr) zie je hoe snel hij het binnen harkt. en dat is verdomd snel moet ik zeggen.

Een aflevering van Haven bijvoorbeeld:

Details
    Name:
    Haven.S05E15.720p.HDTV.x264-KILLERS
    Indexer:
    Dognzb.cr
    Release Group:
    KILLERS
    Info:
    https://dognzb.cr/details/ecaa00b7e5...258cf3b3762e34
    Download Client:
    Sabnzbd
    Age (when grabbed):
    2.1 hours
    Published Date:
    Oct 9 2015 6:07:02am
    Die 2.1uur is dan wel erg prettig. Verkleint de kans op N&T's.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Alsnog maakt dat je lui Mao, je laat het software doen, niet dat je zelf de moeite neemt om wat te downloaden. Luie mensen .

Op Linked4you moet je eerst reageren voordat je de link krijgt te zien, er zit een wachttijd tussen posten van dik een minuut. Maar heb er weinig last van N&T's. En mocht dat gebeuren, dan stuur je de poster een DM en met een dag staat er een backup link.
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    ja dat is leuk als je daar de tijd voor hebt.
    Heb meer dingen te doen dan het zoeken van afleveringen.

Wij volgen zeg pak m beet 11 series welke allemaal lopend zijn.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.828
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Heb elke maand een abo bij Sunnyusenet, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd lang niet zoveel meer download sinds ik gebruik maar van popcorntime.
    Nu moet ik zeggen dat popcorntime ook niet altijd alles is. Veelal trage download, netalsof iedereen die upload knijpt terwijl er genoeg seeders zijn; resultaat is dan stotteren etc etc...
    Op die momenten download ik dan de film/aflevering zelf wel via usenet.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

+ Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

User Tag List

Forum Rechten