+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 87

Onderwerp: Nieuwsgroepen / Usenet

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Moet het persee d.m.v browser? Heb je niet gewoon een programmatje? Ik probeer het morgen en ben benieuwd of het goed werkt

Senior Member Flythe is on a distinguished road Flythe's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Jul-08
    Credits
    507
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Nee alleen via de browser, de bedoeling is dat er zo min mogelijk resources van je pc worden gevraagd als dat programma een eigen venstertje enz. heeft gaat ie meer ram/cpu verbruiken.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Heb het getest en werk nu lekker weer met alt.binz. Dat heb ik mijzelf aangeleerd en dan ineens iets anders te gebruiken lukt me niet.

Net zoals als je eerst altijd met links schrijft maar ineens met rechts proberen, lukt ook amper

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    FTD werkt dus niet meer

Weet iemand een goede alternatief hiervoor?
    Of een website waar NZB's goed te zoeken en te vinden zijn?

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    binsearch,nzbsrus.com

die gebruik ik

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Hoezo zou FTD niet meer werken?

Download Koala FTD Search, en je hebt het zelfde principe weer met de oude vertrouwde NZB knop

KoalaBear.nl | De site met leuke tools! › Software, Koala FTD Search
    Gebruik:
    Als je op de knop klikt opent je standaard internet browser met de zoekresultaten in de juiste nieuwsgroep. Instellingen kunnen gedaan worden door over de Koala knop in FTD te bewegen, dan verschijnt er een klein computer icoontje (zie plaatje), klik daarop en je ziet alle instellingen. Je kunt op zowel Bestandsnaam, Postnaam, Poster, FTD Nummer of Tag zoeken (zie instellingen). Als je met de rechtermuisknop op de knop klikt kun je kiezen met welke zoekmachine (Binsearch / Yabse / NewzLeech / NZBIndex / Beta.Binaries / NewsLeecher / GrabIt) je wilt gebruiken.

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    16
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xelation Bekijk Berichten
    de door robert aangegeven sites zijn nederlandse sites waar nederlanders
    hun releases en algemene releases posten. Voor nieuwe films met custom
    subs (door vrijbuiters snel vertaald en snel gereleased), nederlandse films en
    muziek.

Voor mij persoonlijk gaat mijn voorkeur niet uit naar een nederlandse release.
    Ook voor de subs hoef ik het niet, ik lees geen subs (tenzij het een andere
    taal is dan engels en dan nog gaat mijn voorkeur uit naar engelse subs) en
    vaak zijn de subs slecht vertaald. Die subbers maken ook vaak de fout zinnen
    letterlijk woord voor woord te vertalen ipv in zinsgeheel of in het geheel van
    het dialoog. Daarnaast veel algemene spel en haastfouten want vaak gaat het
    niet om de kwaliteit van de vertaling maar hoe snel je een release kan uploaden
    met nederlandse subs.

Ben zelf mod en uploader/vertaler geweest voor de toenmalige liquidtorrent,
    later phoenix torrent voordat ze/we werden opgedoekt.

Voor de laatste releases per format divx/vcd/dvd/hd/blueray in alle types
    cam/ts/workprint/screener/r5/dvdrip (is tevens ook de volgorde van slecht
    naar goed in kwaliteit) kijk ik hier op: vcd quality

mijn voorkeur gaat uit naar divx/xvid, ik kijk vanaf de pc naar tv. Een divx/xvid
    is klein in formaat (kleiner dan dvd), dus sneller te downloaden en als subs
    nodig zijn sneller toe te voegen. De subs haal ik hier vandaan: open subtitles.

Hierna zoek ik op 'titel' of op naam van de 'release group' hier op binsearch.net
    of op newzleech.com
    .........

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.347
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    NZBIndex - We index, you search vind ik momenteel de fijnste zoeker.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maomanna Bekijk Berichten
    NZBIndex - We index, you search vind ik momenteel de fijnste zoeker.
    Mee eens ik ben ook overgestapt naar NZBIndex ipv Newzleech. NZBIndex kan namelijk veel meer vinden en meestal ook erg goede nzb'tjes.

Senior Member Robin is on a distinguished road Robin's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Jun-08
    Credits
    303
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    FTD werkt dus niet meer

Weet iemand een goede alternatief hiervoor?
    Of een website waar NZB's goed te zoeken en te vinden zijn?

Je moet hem updaten de software, dan werkt het weer wel.

Ze hebben de software wat aangepast om die brein af te schudden. I.i.g zodat ze niks fouts doen volgens de wet.

Senior Member Brutus is on a distinguished road Brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 28-Aug-08
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    idd net als de rest zegt eerst updaten werkt hier nog steeds perfect en watchdog geinstalleerd en gewoon weer zoals eerst

Moderator dopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to alldopestuff is a name known to all dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Credits
    468
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    op ftd zelf vind je allemaal progjes die je helpen met de NZB vinden

Senior Member Antyrael will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ik gebruik http://www.nzbmatrix.com voor de laatste posts, als ik wil zoeken op iets dan doe ik dat in Newsleecher (ja, die heb ik gekocht!) met de Supersearch functie die mij bijzonder goed bevalt
    Laatst gewijzigd door Antyrael; 20-03-09 om 10:57. Reden: typefout!
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
    Corsair Nova 64GB SSD (OS)
    Intel X25-M 80GB SSD (Games)
    1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
    Cooler Master 1000W voeding
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Senior Member MASTERBLASTER will become famous soon enough MASTERBLASTER's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 05-Feb-09
    Credits
    755
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Omdat ik niet kan gamen (systeem ligt uit elkaar), ben ik maar weer begonnen met downloaden

Heb zojuist weer een Eweka accountje betaald voor 60 dagen.
    Een vriend raadde mij "Newsleecher" aan, die heb ik ook maar betaald (30 dollar), want dat schijnt het wel waard te zijn.

Alleen snap ik Newsleecher niet helemaal.
    Iemand die hier ervaring mee heeft en een snelle guide kan tikken?

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Ik heb newsleecher cracked

wat wil je weten?

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik zoek nu NZB op nzbindex.nl
    Vervolgens download ik NZB open het met Newsleecher.
    Newsleecher gaat downloaden.

Vergeet ik een stap of is dit zo goed?

En verder:
    Dan heb ik een map met allemaal losse bestandjes, echt onoverzichterlijk.
    Als ik een bestand uitpak, zijn al die losse bestandjes nog in die download map.
    Heeft Newsleecher een functie dat ie automatisch uitpakt en de rar/pars automatisch verwijderd?

Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Mijn situatie is als volgt:

Ik heb 2 mappen op mijn harde schijf.

1 map heet "downloadmap" daarin staan indd alle gedownloade files, nzbtjes etc. etc.

En de andere map heet "Download - uitgepakt" daarin pakt newsleecher mijn files in uit in mappen.
    Zo krijgt elke film zijn eigen map.

instellingen newsleecher:

Hopelijk kun je er wat mee

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Thanks, ik ga het even uit proberen

+ Plaats een Reactie