• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mobiele telefoons / smartphones

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik zag dat Ward een Samsung I900 aan het pre-orderen was :D

Ik was die ook aan het overwegen, maar heb uiteindelijk voor de HTC Touch Pro gekozen.

Mijn abbo was eergisteren afgesloten, want had maanden geleden al een brief gestuurd, zodat ik nieuwe kon afsluiten met telefoon.
Helaas was ik dat helemaal vergeten en was mijn abbo "plots" afgesloten.
Daarom kon ik geen nummerbehoud meer doen en ben ik mijn nummer kwijt die ik al zowat 5 jaar heb aargghh...

Maja, niks aan te doen.
In ieder geval is mijn nieuwe telefoon dit:

htc-touch_pro.jpg


HTC_touch_pro.jpg


Ik heb er nog niet echt mee kunnen spelen.
Eerste indruk is in ieder geval goed :)
 
waw vet! mijn abonnement is binnenkort ook afgelopen... ik heb op het moment de HTC s710
htc_s710.jpg


maar ik wil strakies ook die touch hebben... super mooi ding!
laat ff weten wat voor mooie gadget erop zitten ;)
 
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om het eens goed te testen.

Maar het is wel heel erg wennen met die "touch flo" bediening.
Ook reageert het toestel redelijk traag.
Verder is het bereik van het toestel ook erg slecht, alleen weet ik niet of dit door KPN komt of door een slechte antenne van het toestel.

Voor de rest is het wel leuk.
Ohja, internetten gaat echt super lekker met deze telefoon in vergelijking met de Samsung i600 die ik voorheen had.
Scherm is groot genoeg en met de inzoomfunctie en scrollfunctie werkt het prima :)
 
ik zit nu in de trein met dit ding te spelen. internetten en forum checken gaat redelijk lekker zo. heb al wel paar keer de telefoon moeten herstarten door vastlopers :S echt windows weer :p

mijn vriendin zit naast mij op haar nintendo ds te spelen, ze probeert mijn highscore tetris te verbreken. lukt haar nooit hehe
 
Ik heb momenteel de LG KU990 (Viewty). Het is zeker een fijne telefoon en echt geen slechte telefoon maar meer voor normaal gebruik. Ik heb toch een verkeerde keuze gemaakt qua ondersteuning en extra software voor deze serie.

Keuze is ook gemaakt omdat ik opzoek was naar een telefoon met een fatsoenlijke camera erin :) De KU990 heeft dat zeker weten! (Zie bijlage, dat zijn trouwens buisjes van een ander formaat dan in de winkel ;) )

Ik ga de volgende keer ook voor een HTC of een vergelijkbaar model, wat uitgebreider/technischer is zodat ik daar wat meer mee kan prutsen :)

PS: Duurt helaas nog een jaar :088: en voor mij niks anders dan een telefoon met touch screen ;)
 

Bijlagen

  • Gemaal.jpg
    Gemaal.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Waar ik me bijzonder in heb vergist is, waar gebruik ik mijn telefoon voor?

Ben maar een normale beller (waar ik al niet van hou, als je wat hebt te
vertellen spreek dan liever af) en een beetje sms-en.

Nu had ik een Orange 50 abonnement en tja in principe betaal ik een jaar
lang mijn telefoon af. Waarop ik had besloten een sim-only te nemen van
15 EUR met dezelfde belbundel.

Maar afgelopen juni was ik in Hong Kong en de HTC Diamond was net uit.
Stomme ik kon de verleiding niet weerstaan en wilde wel eens spelen met
een smartphone. Wat er in resulteerde dat ik 440 EUR heb betaald voor de
HTC Diamond in Hong Kong.

Veel geld maar dat vind ik persoonlijk nog het minst erg er aan. Ik gebruik
de functionaliteit totaal niet van de telefoon. Hij is bijzonder traag, heb bij-
zonder veel moeten tweaken (nieuwe rom, registry tweaken etc.) wat nog
meer moeite koste dan een bijv. XP of Vista versnellen haha

Internetten, kom op. Da's gewoon #kut# op zo'n schermpje. Had gewoon
beter mijn Nokia 6300 moeten behouden. Prima toestel voor bellen en sms-
en. En desnoods een EEE laptop als ik perse mobiel wil internetten of wat
dan ook.

iPhone idem ditto, maar ben dan al bij voorbaat geen Apple fan :019:

De Diamond Pro had ik liever gewild, die heeft tenminste nog een key-pad.
Nu sms-en met pen (gaat je niet lukken met je vingers haha) is behoorlijk
pielen.

Zo ff mijn ei kwijt over mijn miskoop, maar verder een prima telefoon hoor :083:
 
iedereen denkt over internetten op pda anders... ik hoop dat ik mijn I900 snel ga hebben :( het is niet echt meer een pre-order ze zijn al uit in Nederland en in belgie komen ze heel traagjes binnen :(
 
Mijn zus woont in Almelo, ik reis daarom regelmatig met de trein naar haar toe.
Rotterdam - Almelo is al gauw 3 uur met de trein.
(ik heb nog mijn OV kaart, aangezien ik mijn scriptie nog niet af heb en dus nog "student" ben :p. Met de trein is daarom stuk goedkoper dan met de auto :p)

Dan is zo'n telefoon met internet super handig :)
 
Gisteren in een Apple reseller waar we onze apparatuur altijd halen voor de
fotostudio, kwam de manager met een buitenkansje.

Toch maar een iPhone, die ik altijd afzweerde haha

Geen 3G, die had ik ook liever niet gewild. De afwerking (speakers etc.) en
metalen body liggen me beter dan die van de 3G. Hij's zoveel sneller dan de
Touch Diamond, ongelovelijk.
 
volgende maand komt de iphone killer uit zeggen ze, black burry ofzo... ik ga tevreden zijn met mijn omnia heeft ook alles :) nu nog morgen IGO8 werkend krijgen en ik ben helemaal tevreden
 
hehe , zit al zover ik :) ik kon kiezen 300euro betalen voor GPS of 200 bijleggen voor nieuwe :) maarja moeder weet het nog niet die zal niet blij zijn who cares
 
vaag van dat bericht, ik ga gaan slapen..

tot morgen xela, ik post wel een paar foto's van mijn nieuwe aanwist.. ik twijfel wel nog wit of zwart maar ik hoop dat ik ze bijde eens mag vasthouden en zien van dichtbij?
 
volgende maand komt de iphone killer uit zeggen ze, black burry ofzo... ik ga tevreden zijn met mijn omnia heeft ook alles :) nu nog morgen IGO8 werkend krijgen en ik ben helemaal tevreden

Klopt dat word de HTC Touch HD :) Dit is ook wel een mooi dingetje maar er zit jammer genoeg geen flits op die telefoon (wel 5.0 mp camera). Verder moet die zich natuurlijk nog bewijzen in alle aspecten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [GEVONDEN] Mobiele telefoon met Bluetooth, simlockvrij Gevonden 3
Johnny Mobiele airco Algemene Discussies 29

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan