• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Metaal Snijder Enschede?

Daantjuhh14

New member
Hee!

Ik moet voor mijn eeuwig durende mod een paar gaten hebben uitgesneden. Een paar fanholes enzo.
Hebben jullie een leuk adresje waar ik dat kan laten doen? want ik vind alleen maar grote bedrijven, die dit voor meer dan 200,- kunnen doen.

Groeten,
Daan
 
Ik had een raampje laten snijden + 2 ventilatie figuurtjes voor fans en was 50 euro kwijt + hij had zelf de tekeningen digitaal gemaakt voor het programma...als je dat zelf zou kunnen kost het 10/15 euro minder ofzo.
 
oke, thanks Impulse. ik heb hem gemaild. Is zeker wel een vette techniek!

Nu kan ik eindelijk weer verder met mn mod, ik zal strakt een geheel nieuwe thread aanmaken:)

Coowl.!

Added after 53 minutes:

Heb een mail gehad. Het kost me 7,50 per gat van 120mm :D

Nette prijs, nu nog iemand vinden die een tekening voor me wilt maken:)
 
Laatst bewerkt:
Zo moeilijk is het toch niet :p

Je pakt paint en maakt er een soort van 4kant of whatever je in gedachten hebt en zet de maten aan de zijkant, daarna druk je de gaten erin hoe jij het wil hebben en meet je uit hoever het van de kanten af moet.
Zo heb ik het gedaan en ben je daar dan kan je het samen met JW precies overleggen hoe je het wil hebben als hij de digitale tekening erbij heeft :)
 
En let op als je langs gaat bij JW :p
Z'n werk plek zit achter het gebouw en je moet dus eerst via de woning naar binnen :p
Toen ik langs ging paar maand terug toen dacht ik dat het verkeerd zat want je belt eigenlijk gewoon bij iemand aan huis aan :p

Maar iig veel succes ermee :)
 
Holy foek, dat 247 TailorSteel is wel heel cool :) Ik ga ervan uit dat ik binnenkort wel gelaserde metalen onderdelen nodig ga hebben, dus dan neem ik contact op met 247 en Luma, en niet met die man uit Rijssen. Bedankt voor de heads up Daan.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan