• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Kwitantie nummer???

Robin

Member
Ik kan door me navman gratis te registeren gratis kaart updates krijgen.

Nou moet ik dus het kwitantie nummer hebben van de aankoop.

Wat heb ik dan nodig?

Ordernummer?
Pakbonnummer?
Uw referentie?
Factuur nummer?
Factuur datam?
Betalings ID?
 
Kwitantie nummer, klinkt als het nummer van het bonnetje.

Dus het factuurnummer lijkt mij, maar heeft Navman niet een eigen nummer? Lijkt
me sterk dat je een nummer moet opgeven van een bepaald bedrijf, terwijl een ander
bedrijf een compleet ander systeem kan hanteren of zullen ze met dat nummer de Retailer
kunnen checken?
 
Laatst bewerkt:
Als iemand het zeker weet of wilt bevestigen laat het me dan ook even weten.
Alvast vriendelijk bedankt. Ik heb trouwens ook het serial nummer moeten invoeren maar die staat op het apparaat. Dat is het enige nummer van navman zelf die ze vragen.
 
Ja het is gelukt. Wat een kut site van navman zeg. Velden die niet kloppen blijven gewoon rood. Moest ik ook nog eens de datum van aankoop vermelden dat is dus 29-10-2007. Maar nee hoor blijft rood, terwijl iedereen voor 30-01-90 die een navman gekocht heeft recht op een update heeft. Nou heb ik maar voor de gein een andere datum op gegeven en toen werkte de registratie ineens wel.:067::099::pray


Dit is ook wel lekker omslachtig:

Wie komt voor dit aanbod in aanmerking?
Personen die tussen 1 oktober 2008 en 31 januari 2009 een Mio Moov-apparaat of apparaat uit de Navman S-serie (alleen Groot-Brittannië en Ierland) hebben gekocht, komen in aanmerking voor een gratis kaartupgrade.

Dus de gene die het apparaat later hebben gekocht krijgen het dus gratis. Deigene die hem eerder hebben gekocht piesen naast de pot. Voor mij dus echt de laaste keer navman, stelletje uitzuigers....

Dus ik wacht maar af of ik uberhaubt wat krijg...
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Source Welk nummer luister je atm? (Muziek) Algemene Discussies 3950
G Verzoekje nummer 898437 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan