+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Je zult maar naast hem zitten op een lanparty

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.421
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55

Je zult maar naast hem zitten op een lanparty

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=y3RuDlT0Eko"]http://www.youtube.com/watch?v=y3RuDlT0Eko[/ame]

hij komt toch niet op energie lan ???

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    hahahaha

Ik denk dat Mike hem dan direct eruit gooit hahaha

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.986
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    OMG ik ga helemaal stuk hier.
    Het zal maar het broertje zijn van je vriendin die je net beloofd hebt dat die ook mee mag naar een lan.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    8
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Er zijn manier om zo'n hyperactief kreng te kalmeren

Oc-en is a way of life stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    zo'n persoon geef je geen koffie meer eerder slaappillen in zijn energiedrank xD

hallo Unknown is an unknown quantity at this point Unknown's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 01-Nov-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    als de diene langs mij zit, smos ik wel eens per ongeluk wa LNē op zijn lip dat em zwijgt hahahahaha

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chiller Bekijk Berichten
    als de diene langs mij zit, smos ik wel eens per ongeluk wa lnē op zijn lip dat em zwijgt hahahahaha
    wuahahaa!!!

Oc-en is a way of life stravinski is on a distinguished road stravinski's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    hmmm ik vraag me af of de buren wel eens last van hem hebben...
    voor dit klotekind heb je geen gedempte pc nodig maar een geluidsgedempte kamer met dubbele isolatie... een groot slot erop en in de kamer genoeg toetsenborden.... en camera's

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125

Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    nou doe me er daar dan maar 800 stuks van als ik nog moet bijbestelle hoor je het wel

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    hahahaha

Maar wat een mafkees, die is echt kierewiet, ook al is het nep en acteert ie dat

Low and Slow ... Quadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to allQuadcore is a name known to all Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Credits
    611
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    denk dat ik maar in de toetsenboardenhandel ga bij hem in de buurt dan heb je in ieder geval 1 vaste klant

wat een imbeciel zeg pfff

INTELŪ Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

Ingeschreven
    Thu 31-Jul-08
    Credits
    381
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadcore Bekijk Berichten
    denk dat ik maar in de toetsenboardenhandel ga bij hem in de buurt dan heb je in ieder geval 1 vaste klant

wat een imbeciel zeg pfff
    indd al zal hij het wel bij de goedkopere toetsenborden houden denk ik zo... miss kun je ook gelijk cd's in de verkoop doen aangezien hij ermee gooit als een frisbee... miss kan freddy hem een betere pc aansmeren die wat sneller laad aangezien da jochie wil da hij NIET laad hij heeft zo zijn eisen

Senior Member ward0 is on a distinguished road ward0's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Apr-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    die film daarvan is zalig gooit hij lekker zijn scherm naar buiten op het einde... hoe ze het gemaakt hebben is ook hilarisch

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten