• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Irritaties

Antyrael

Senior Member
Gisterochtend kwam ik erachter dat iemand de buitenspiegel aan de bestuurderskant van mijn auto heeft gemold.
Deze kant stond notabene aan de stoepkant, dus iemand heeft er bewust een trap tegenaan gegeven, of iets dergelijks.

Dit kost mij g*dver***** 225 euro! Als ik de verzekering laat betalen ben ik mijn no claim korting kwijt en betaal ik uiteindelijk nog veel meer, allrisk verzekerd ook nog.
En ik kan dat geld helemaal niet missen, dit creëert een flink probleem voor mij...

Ik word hier zo leip van he, stelletje klerelijers moeten van andermans auto's afblijven, laat ze lekker hun eigen fietsen en brommers slopen....

Was ik maar eerder naar mijn nieuwe appartement verhuisd, dan was dit niet gebeurt denk ik nu steeds. Waarom moest dit mij nou weer overkomen, juist in de laatste paar dagen dat ik op dat oude adres woon *zucht*.

En hoe is jouw week?
 
Dien klacht in bij de politie. DIkke kans dat er nog wagens zijn met hetzelfde probleem (waarschijnlijk jongeren). Misschien zijn de daders ook gekend en moeten zij voor de schade opdraaien.

Bij een vriendin van me is het ooit zo gegaan, ze heeft alles vergoed gekregen.
 
Ik heb inderdaad aangifte gedaan bij de politie, om die reden, maar ik verwacht er niet veel van.
Toch vind ik het belangrijk die aangifte te doen, als er meerdere klachten uit dezelfde buurt komen moeten ze er wel iets mee doen.
 
2 weken terug me 3 maanden oude Nokia n97 kapot gegaan waarschijnlijk had ik ergenst tegen aan gestoten met het touchscreen scherm. Er zat dus een dikke barst in het scherm ik zag alleen streepjes in het beeld. Gelukkig heb ik een kabel waarop ik me tel op de tv kan aansluiten en zo wel kan kijken. Heb mooi mijn nummers nog naar me sim kaart kunnen kopiëren. telefoon ligt nu 2 weken bij vodafone ( vind ik al vrij lang ) Gelukkig had ik toestel verzekering op het toestel afgesloten.

Dus kon het toestel achter laten en wachten. Heb ook een track en trace link gehad maar daar staat dat er geen bestanden zijn gevonden. Vraag me af of er nu al wat gemaakt is. Als het toestel terug is gelijk vragen voor een ander toestel. Puur omdat die n97 al paar keren is uitgevallen in de nacht ( met volle batterij ) dat is zwaar irritant omdat hij ook dient als wekker.

ze zeggen dat het niet mogelijk is om een ander toestel te krijgen. Maar wil toch echt een andere. Moet dat alleen nog is goed zien aan te pakken.

Maar het is afwachten wanneer ik hem terug heb.
 
Vannos, je zit bij vodafone maar ga je naar de phonehouse?
want de phonehouse is zoon scheit zaak vind ik.
Wij hadden er 4 abbonnementen afgesloten maar zouden van kpn overgaan naar vodafone. nu is dat niet gebeurt en ze zeiden dat we kostenloos mochten bellen.
dus wij dik veel bellen uiteraard.. en nu staat er een rekening van 1400 euro nog open dat ze niet vergoeden naar ons toe.
En als jij schriftelijk een klacht indient dan doen ze er meestal wel wat aan.
Bijv.
Hallo, ik heb die en die problemen. ik wil dat dit binnen 3 maanden ( de afsluitingstijd geloof ik) is opgelost en als dat niet zo is dan ga ik per direct weg bij jullie.
zoiets.. dan doen ze er wel wat aan:)
 
nee ik ga gewoon bij Vodafone zelf. Je bedoelt dat laatste dus als voorbeeld, als soort dreiging :) kan het natuurlijk proberen. Wel een dikke rekening idd mijne is nog niet hoger geweest dan 54 eu :p.

bedankt voor de tip
 
ja normaal komen de rekeningen hier niet boven de 60/70 euro uit..
maar omdat we gratis mochten bellen en smsen deden we dat als gekken:p
en ze hebben gezegd dat het vergoed zou worden
ze hebben al 1000 vergoed geloof ik.. maar het is echt een absurd verhaal met die gasten..
gewoon dreigen ja.. nooit geschoten is altijd mis lijkt me:p
 
Ik heb al paar maanden niet meer gebruikt.
Deze week had ik een PlaySeat gekocht.
Vandaag kreeg ik GT5 Prologue binnen, dus ik helemaal verheugen dat ik lekker kon racen.
De boel aangesloten op PS3, werkt alles behalve de stuur :S (dus pedalen, shifter werkt gewoon).

Na een tijd van alles geprobeerd te hebben de boel losgekoppeld en weer op mijn PC aangesloten.
Doet die het daar ook niet meer OMG!

Dus toen fora's afgespeurd en tot conclusie gekomen dat het gewoon kapot is.
(hij calibreert ook niet meer, powerled knippert paar keer, wat aangeeft dat interne voeding van de motor kapot is of iets dergelijks)

Zucht.. kan wel huilen, hele week op verheugd om lekker te racen :'(
 
Heb je geen donders lange garantie van Logitech op zo'n duur stuur?

Kan me moeilijk voorstellen dat het normaal is dat zoiets zo snel kapot gaat, aangezien mijn Momo Racing stuur het hier ook nog gewoon doet na weet ik het hoeveel jaar :p
 
Ja 2 jaar, zit er nog net binnen, die gaat dus RMA.
Op internet kom je best vaak tegen dat de G25 zomaar niet meer doet, fabrieksfoutje denk ik..
Hoop dat ik geld terugkrijg of G27.
 
Moet stage lopen, omdat ik anders mijn examens niet haal in April.

Voor de vakantie kreeg ik stage adres aangeboden in Veenendaal, ik woon in Arnhem dus een dikke NO!.
Nu loop ik stage op school, bij fotonica afdeling, moet elke dag camera's aan studenten geven, omdat ze deze nodig hebben(Kei gaaf, ahum)

Dat gaat zo wss 4 weken lang duren.
WTF heeft dat met ICT te maken?

Als ik nu naar mijn SLB'er ga en zeg dat ik het niks vind, krijg ik weer gezeik.
Gaat die zeggen dat ik teveel zeik, en dat ik het anders niet red al die kk bullshit.


Kortom in april heb ik hopelijk mijn examen dan stop ik met school word er gillend gek van!
 
Gisterochtend kwam ik erachter dat iemand de buitenspiegel aan de bestuurderskant van mijn auto heeft gemold.
Deze kant stond notabene aan de stoepkant, dus iemand heeft er bewust een trap tegenaan gegeven, of iets dergelijks.

Dit kost mij g*dver***** 225 euro! Als ik de verzekering laat betalen ben ik mijn no claim korting kwijt en betaal ik uiteindelijk nog veel meer, allrisk verzekerd ook nog.
En ik kan dat geld helemaal niet missen, dit creëert een flink probleem voor mij...

Ik word hier zo leip van he, stelletje klerelijers moeten van andermans auto's afblijven, laat ze lekker hun eigen fietsen en brommers slopen....

Was ik maar eerder naar mijn nieuwe appartement verhuisd, dan was dit niet gebeurt denk ik nu steeds. Waarom moest dit mij nou weer overkomen, juist in de laatste paar dagen dat ik op dat oude adres woon *zucht*.

En hoe is jouw week?
Hoelang heb je hem al?

Had eerst een Sony Ericsson K800i waarna ik, bij verlengen van abonnement, een Nokia N96 had genomen. Kon totaal niet overweg met de interface van Nokia (en de N96 was toen retesloom).
Dus paar keer heen en weer gemailed dat ik niet overweg kan en niet tevreden ben over de aankoop.
Kon toen wisselen voor een ander model. :D
 
Nou Johnny, dan kun je iig bij een of ander uitleen depot werken. (like een bibliotheek ofzo :p) Maar daar is je opleiding toch niet voor? Of zitten er toch nog dingen bij waar je wat van leert?
 
Haha muah, had het al in de chatbox gezet..
In mijn ogen is het MBO niveau van tegenwoordig meer op het VMBO-TL niveau gaan zitten.
Zelfde voor (grotendeels) van de HBO opleidingen die tegenwoordig op MBO niveau zitten door laksheid en slecht aanbod van (wanneer lessen überhaupt allemaal doorgaan) leerstof en begeleiding.

Opleiding waar ik nu op zit kan je ook met twee vingers in je neus halen, kan me niet herinneren dat ik voor een tentamen of SE/ME me enig sinds heb moeten inzetten.. Lekker motiverend. :')

Dan bedoel ik niet dat de klassen o.i.d. niet goed zijn, meer de school (lees; het bestuur) zelf.
- Geen vervanging
- Veel lesuitval (ziekte/zwangerschap/burn-out/depressie, is een gewoon goed op mijn school.)
- Roosters slaan nergens op (voor zowel student als leerkracht onvoordelig.)
- Leraren die zelf niet eens weten waar de stof over gaat.
- Examens die niet doorgaan omdat 'er een miscommunicatie was betreft wie zou surveilleren'.
- Lesstof van zodanig laag niveau dat het je gewoon niet kàn boeien.

En op de school van me zus hoor ik niet veel anders.
 
Laatst bewerkt:
Bij ons op school ook (4vwo).

- Idd geen vervanging, maar dit zijn vaak oppasuurtjes als ze er wel zijn.
- Bij ckv zijn zo'n 8 weken uitgevallen, in de onderbouw 1/3 van alle engels lessen (dat beginnen we nu wel te merken)
- Zoals het nu lijkt moeten we vrijdag voor 1 uur naar school, na een toetsweek, dus geen huiswerk, en waarschijnlijk ook nog geen toetsbespreking.
- Ik hoorde van een vriend dat de economie leraar laatst het antwoord uit antwoorden boek haalde en het zelf niet kon verklaren
- Nog niet meegemaakt dat toets niet doorging in bovenbouw (wel in onderbouw, omdat er een paar naar leraar zijn geweest om te zeggen dat niemand het snapte)
- Lesstof is idd vaak vrij laag. (bij wiskunde wordt alles van vorig jaar (te) uitgebreid herhaald. Informatica kun je in 2 dagen uit je hoofd leren. In onderbouw was natuurkunde 2 weken werken 8 weken niets doen)

Dus kortom is het overal hetzelfde

Vooral dat voorbeeld van wiskunde zit ik wel mee. In de onderbouw was wiskunde best lollig en was ik nog enigszins gemotiveerd, maar dat is nu ook een beetje weg. Daardoor veel stomme fouten en alsnog een laag cijfer.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Irritaties bij sommige klantenservice medewerkers Algemene Discussies 32

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan