• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

IQ testje

naamloos1n.jpg
 
meh 96 :(

krijgek het van e, wss door al da bier van dees weekend, en ook wat gegokt, dat met die streepjes wist'k bena nooit en die rare bollekescombi's , rare sh*t ze
 
Wow, precies veel mensen die die test hebben gedaan, had ik niet verwacht lol, heb em dan ook maar gedaan lol

IQ.jpg


Haha, als dat waar is... :) Lijkt me net iets te makkelijk om echt goed te zijn, geen rekening met tijd of zo, je hebt wel half uur maar das veel te veel, en het werkt enkel op verbanden leggen en inzicht, dus wat getest wordt is vrij beperkt. Maar ja daar zijn misschien andere testen voor of zo. Wie doet beter? :077:
 
@Source
Jah of het was 28 :p wist het ook niet meer aan het einde van de test ;)

@Nighthawk
Ja idd, als je een beetje ruimtelijk inzicht hebt kun je deze test wel vlot maken :p Plus dat 40 minuten? wel erg veel tijd was voor dit testje.

EDIT: Heeft iemand al gekeken of het de tweede keer dezelfde test is? Want anders klopt er natuurlijk geen kloot van deze scores :p
 
Ja is twee keer de zelfde.

Maar dat moet niet uitmaken?
Sinds je de antwoorden niet krijgt vul je toch hetzelfde in, lijkt me?
Of je moet het 300x invullen met alle mogelijke combinaties totdat je de hoogste score krijgt, wat best wel kansloos is btw.
 
Ja is twee keer de zelfde.

Maar dat moet niet uitmaken?
Sinds je de antwoorden niet krijgt vul je toch hetzelfde in, lijkt me?
Of je moet het 300x invullen met alle mogelijke combinaties totdat je de hoogste score krijgt, wat best wel kansloos is btw.

Ja als je echt veel tijd hebt lol, geraak je zo misschien wel aan de 200 score ;)
Trouwens daarnet andere IQ testjes gedaan nu ik toch bezig was op andere site, met rekentesten en zo, alles wel met tijd en mijn scores lagen altijd tegen de 130, dus misschien is het toch waar :D
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Katsie testje mbt waterkoeling Gallery & Build Logs 35
Strict nog een testje (bovenaan beginnen met lezen) Algemene Discussies 12
Strict leuk testje Algemene Discussies 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan