+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: HME: Het Multimedia Event

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125

HME: Het Multimedia Event

Hét Multimedia Event

HME (Hét Multimedia Event) 2008 is de plek voor iedereen die de nieuwste producten op het gebied van multimedia wil beleven. Gadgetfreaks, computerfanaten en gamers blijven via dit evenement op de hoogte van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen.
    De laatste trends op multimedia gebied in 4 hallen van de Jaarbeurs in Utrecht: de nieuwste games, televisieschermen, laptops, telefoons en gadgets zijn allemaal te bekijken, te proberen en eventueel te kopen gedurende drie dagen!

De combinatie tussen entertainment en de aanwezigheid van ondermeer de nieuwste televisieschermen, mobiele telefoons, computeronderdelen en de meest recent uitgebrachte videogames, zal een even verrassende als unieke ervaring in de Benelux opleveren. HME 2008 is dan ook de grootste en meest toonaangevende computer-, games- en consumenten-
    elektronicabeurs in de Benelux.

Praktische info
    Beursdata:
    Vrijdag 28 november: 10:00 – 17:00
    Zaterdag 29 november: 10:00 – 17:00
    Zondag 30 november: 10:00 – 17:00

De ontvangst hal is geopend vanaf 08:30 uur.

Beurslocatie:
    Jaarbeurs Utrecht
    Jaarbeursplein 6
    3521 AL Utrecht

Wie gaan hierheen?

Ik ga er zaterdag met een collega heen.
    Probeer er gelijk om 10:00 te zijn en dan 12:00 moet ik weer weg.

Ben benieuwd of het amuserend is en of het veel anders is geworden dan HCC paar jaar geleden

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.986
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Yup, ik ga ff loeren bij de overclockers en de modders.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Junior Member dietje1908 is on a distinguished road dietje1908's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 26-Sep-08
    Credits
    612
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ik ga ook met mmijn broertje , kijke of ze nog een leuke kast in de aanbieding hebben

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Ik kom er net vandaan en ben heel wat goodies rijker

Was niet zo druk, maar goed ook, want dan geschuifel door mensen vind ik maar niks.
    Kon nu lekker doorlopen.

Heb ook CS1.6 gespeeld tegen een pro, die was echt goed. Heb wel 2 kills kunnen maken tegen hem

Bij MSI nog geprobeerd CoD5 te spelen tegen fnatic, maar helaas werd mijn nummertje heletijd niet getrokken
    Wel een leuke COD5 promo bord meegenomen

--- edit ---

Ohja, en paar hele leuke dames gezien.
    Bij de PS3 stand geloof ik, een hele mooie dame in het wit gekleed (brunette).
    Laatst gewijzigd door Freddy; 29-11-08 om 14:27.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.986
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    De plannen zijn gewijzigd. We gaan zondag.

Ik neem mn camera wel mee. Maak ik wel een foto van die playstationdame voor het mooie vrouwen topic.
    . .

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Cool
    Ik hoop dat ze er morgen dan weer staat, vond haar de mooiste van alle bootgirls

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.986
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Ik zal wel ff zeggen dat ze moet lachen voor Freddy
    . .

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Vraag je ook gelijk haar nummer haha

J/K

HighFlow Moderator RRPhantom is on a distinguished road RRPhantom's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 26-Oct-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Vraag je ook gelijk haar nummer haha

J/K
    Jij had toch al een vriendin?

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    sssst hahaha Zolang het bij kijken blijft is er niks aan de hand

Destinasian' HighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really nice HighSpeed^'s Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Jan-08
    Credits
    15
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Ik zou ook zondag gaan met een vriend, zijn ouders zouden ons brengen, maar zijn ouders zeiden net dat Utrecht te ver is =(

Ik had graag op de Acer Predator willen spelen..

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.986
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Er waren wel veel oranje Acer predators op de beurs.

Het viel me op dat er veel gamers en HCC'ers waren. Zo hier en daar zag ik op diverse fora wel mensen klagen dat er weinig echte beursaanbiedingen waren. Maar toch zag ik bij de uitgang veel mensen met gekochte spullen lopen.
    De mensen die over de beurs aanbiedingen klagen, vergeten dat er vroeger minder transparantie was. Tegenwoordig kijk je in de prijsvergelijker waar je t het beste kan halen en waar het op voorraad is.

De marges zullen daardoor erg klein zijn en de hardware liefhebbers weten heus wel de gevestigde grote namen als Alternate, Zercom, Azerty, Dollarshop, Coolprices, Highflow, Salland, Komplett etc te vinden.

O ja en zij was er ook te vinden ...

. .

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Hmm.. ik ben vergeten of zij het was.
    Ze lijkt er wel op, als het haar is, dan is ze in het echt veel knapper

En de prijzen..tja..
    Tegenwoordig kunnen webshops echt niet lager gaan met hun prijzen.
    Webshops hanteren nu standaard al "beursprijzen".
    De grotere hardware shops pakken hooguit 1% tot 3% marge.

Maar inderdaad heel veel gaming!
    Ik vond echt jammer dat ik maar 2 uur de tijd had.
    Ik had me daar echt wel de hele dag, dan wel het hele weekend kunnen vermaken

Senior Member Brutus is on a distinguished road Brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 28-Aug-08
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    met de dames zeker freddy

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.973.507
    Mentioned
    238 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    hahaha ja dat komt wel goed

+ Plaats een Reactie