+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 133 van de 133

Onderwerp: Het grote Brommer/Scooter Topic

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Zoals beloofd Harjo: de stilte (ofja, het geluid van de oranje chinees)

Kan het stationair nog lager zetten, maar dan valt hij bijna uit
    Dat raar trillend geluid is het achterlicht dat wat losjes in z'n behuizing zit, moet ik nog eens vastzetten met dubbelzijdig foamtape
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Zo, ff een updateje op de chinees:
    Er zitten nu Rockstar & Monster energy stickers op (jammer genoeg geen pics)
    Vandaag werd ie gebracht naar de garage, daar gaat het achterwiel eruit geslepen worden.
    Gelukkig wordt die daar ook even (voor 3 weken ) gestald

En hier nog een klein filmpje met de Lenco Sportcam 100, het ritje naar de garagist vanaf school:

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Zo, ff een updateje op de chinees:
    Er zitten nu Rockstar & Monster energy stickers op (jammer genoeg geen pics)
    Vandaag werd ie gebracht naar de garage, daar gaat het achterwiel eruit geslepen worden.
    Gelukkig wordt die daar ook even (voor 3 weken ) gestald

En hier nog een klein filmpje met de Lenco Sportcam 100, het ritje naar de garagist vanaf school:

bah, stadrijden. Als er iets vervelend is is het in de binnenstad rijden. Dorpjes zijn wel leuk!

2) bah, spiegels haha. Toen ik een brommer had met spiegels ben ik er binnen 24 uur mee over de kop geslagen door die kut spiegel.

Weet iemand of het mogelijk is om je brommer ook per 1 of 2 dagen te verzekeren? Ik heb nu als primair vervoersmiddel een auto maar wil op sommige momenten als het lekker is nog wel eens toeren of eens een crossbaan bezoeken. Op die momenten wil ik wel graag een verzekering hebben.

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Ja, kan niets anders doen dan stadrijden Dorp ligt hier 33,6 km vandaan.
    In juli/augustus wordt het dorpjesrijden, lekker in de zomer
    Spiegels vind ik nog handig, dan hoef ik niet mijn hoofd achterom te draaien. (zie ook video )

Voor die verzekering zou ik een mailtje sturen naar een verzekeringsmakelaar, en hoe ben je in hemelsnaam over de kop geslagen met spiegels? xD

Senior Member Mitssz has a spectacular aura aboutMitssz has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Spiegels zijn juist heel handig, mis ze altijd als ik een keer ga fietsen xD

Junior Member coppercoq is on a distinguished road coppercoq's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 25-Jun-13
    Credits
    515
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Dikke fox!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Zit je nou met je blote reet erop?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Master Elektronicus ProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to beholdProAce is a splendid one to behold ProAce's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Jan-14
    Credits
    2.472
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Zo te zien wel

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Als hij valt dan mag hij asfalt uit zijn blote kont pielen

zander olympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of lightolympus is a glorious beacon of light olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Credits
    486
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CDA441 Bekijk Berichten
    Als hij valt dan mag hij asfalt uit zijn blote kont pielen
    Als hij valt heeft hij geen kont meer over.

Senior Member Mitssz has a spectacular aura aboutMitssz has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Aug-12
    Credits
    693
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    hahahahaha geweldig

Junior Member Diederik van Leeuwen is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 12-Nov-14
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Hey gave brommer........

Hey gave brommer........

Was er ook een tegen gekomen op Marktplaats, die lijkt heeeeel veel op de jouwe.
    Ik dacht ik mail je ff stel dat de jouwe gestolen is.......

≥ Testi Trail Italiaan 1967 met Italiaanse papieren - Brommers | Oldtimers - Marktplaats.nl

Groetjes Diederik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harjo Bekijk Berichten
    Project Testi trail

Wat is het

de testi trail is en brommer die vroeger gebruikt is door de boswachters in Italie
    De brommer heeft 4 versnellings plus en lage en hoge giering ( dus eigenlijk 8 versnellings )

Eerst even en foto van hoe hij er vroegen uit zag

Ik heb helaas geen foto's van de restauratie gemaakt dus hierbij de foto's nu hij klaar is ( op het voorspatbordje naar )

Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    als je goed kijkt op de mp foto's zie je dat de uitlaat anders is, denk dus niet dat die van harjo is.

+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

User Tag List

Forum Rechten