• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Firefox 3

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Worden jullie ook stampes gek van de nieuwe Firefox :eusa_wall:

Om de haverklap krijgt men een foutmelding van Windows zelf of van Firefox dat de boel niet meer werkt. Uitgerekend wanneer je een uitgebreid bericht hebt getypt of druk bezig bent vanalles door te lezen.

Tijdens het typen van dit forumbericht is Firefox er serieus 3x uit gesprongen waarna ik 1 keer het bericht compleet overnieuw kon typen :eusa_doh:, het kon een derde keer worden maar ik had net op tijd gecontrol-c'ed :icon_cool:

Worden jullie hier ook compleet para en gestoord van blaas dan hier je stoom af of help een mede-forumganger van de ellende af door een oplossing te posten.


Klein berichtje voor Mozilla: :097: :067: :s-chainsaw: :076:
 
Het zit hem denk ik in het gene wat je net lekkerder vind werken, ik doe het mijn hele leven al met Firefox :eusa_shifty: dus ik vind persoonlijk IE minder fijn werken.

Maar mij hoor je niet meer klagen over Firefox 3, de problemen zijn opeens weg zonder een update :S

Het zit hem denk ik gewoon in je hoofd welke je wilt gebruiken, er is echt niet veel verschil.
 
Gebruik nu sinds enkele weken na de overstap van XP naar Vista Ultimate 64 ook Firefox.

Had problemen om Youtube filmpjes goed weer te geven in IE ... kon er niet snel achterkomen en na wat leesvoer en meerdere luitjes met ditzelfde probleem te zijn tegengekomen, ook maar eens Firefox geinstalleerd. Geen problemen meer, alleen de download manager vind ik niet prettig werken ...

Misschien nog even een kwestie van beetje wennen maar vind Firefox niet zo heel veel anders dan IE eigenlijk .... mis wel het E icoontje onder in de taakbalk :120:

Sinds vandaag Firefox 3 update .... so far nog geen troubles ondervonden ...
 
Ik gebruik Firefox (3) omdat ik het fijn vind om er mee te werken, hij start lekker snel op en die bladwijzers kan je ook makkelijk opslaan en op een andere PC weer openen, erg handig bij opnieuw installeren OS.
P.S. Freddy, heb jij niet een overzicht met welke browsers het meeste worden gebruikt op de site en het forum?
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan