+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Firefox 3

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    389
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17

Firefox 3

Worden jullie ook stampes gek van de nieuwe Firefox

Om de haverklap krijgt men een foutmelding van Windows zelf of van Firefox dat de boel niet meer werkt. Uitgerekend wanneer je een uitgebreid bericht hebt getypt of druk bezig bent vanalles door te lezen.

Tijdens het typen van dit forumbericht is Firefox er serieus 3x uit gesprongen waarna ik 1 keer het bericht compleet overnieuw kon typen , het kon een derde keer worden maar ik had net op tijd gecontrol-c'ed

Worden jullie hier ook compleet para en gestoord van blaas dan hier je stoom af of help een mede-forumganger van de ellende af door een oplossing te posten.

Klein berichtje voor Mozilla:

Junior Member gekerd is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 11-Aug-08
    Credits
    875
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    ik heb nu ook problemen met firefox
    als ik fora met erg lange paginas bekijk (casemod logs :p) dan wordt het laatste deel van de pagina bij kij niet weergeven

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.683
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Is firefox nou echt zoveel beter dan IE7?

Ik gebruik nu IE7 al sinds die uit kwam.
    Heb helemaal geen behoefte gehad om een andere browser te gebruiken.

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    2.205
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Inderdaad, ik gebruik echt alleen maar IE7. Ik heb er totaal geen problemen mee, en vind het fijn.

Bred veur de kop ZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura aboutZwerverRoodbaard has a spectacular aura about ZwerverRoodbaard's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 26-May-08
    Credits
    389
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    Het zit hem denk ik in het gene wat je net lekkerder vind werken, ik doe het mijn hele leven al met Firefox dus ik vind persoonlijk IE minder fijn werken.

Maar mij hoor je niet meer klagen over Firefox 3, de problemen zijn opeens weg zonder een update

Het zit hem denk ik gewoon in je hoofd welke je wilt gebruiken, er is echt niet veel verschil.

Super Moderator Armand is on a distinguished road Armand's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 13-Aug-08
    Credits
    872
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Gebruik nu sinds enkele weken na de overstap van XP naar Vista Ultimate 64 ook Firefox.

Had problemen om Youtube filmpjes goed weer te geven in IE ... kon er niet snel achterkomen en na wat leesvoer en meerdere luitjes met ditzelfde probleem te zijn tegengekomen, ook maar eens Firefox geinstalleerd. Geen problemen meer, alleen de download manager vind ik niet prettig werken ...

Misschien nog even een kwestie van beetje wennen maar vind Firefox niet zo heel veel anders dan IE eigenlijk .... mis wel het E icoontje onder in de taakbalk

Sinds vandaag Firefox 3 update .... so far nog geen troubles ondervonden ...

HighFlow Moderator RRPhantom is on a distinguished road RRPhantom's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 26-Oct-08
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik gebruik Firefox (3) omdat ik het fijn vind om er mee te werken, hij start lekker snel op en die bladwijzers kan je ook makkelijk opslaan en op een andere PC weer openen, erg handig bij opnieuw installeren OS.
    P.S. Freddy, heb jij niet een overzicht met welke browsers het meeste worden gebruikt op de site en het forum?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.683
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    45.94% IE7
    24.51% FF3
    13.42% FF2
    10% IE6
    XX% Overige

HighFlow Moderator RRPhantom is on a distinguished road RRPhantom's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 26-Oct-08
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Dat is nog best veel Firefox, we nemen over

Junior Member gekerd is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 11-Aug-08
    Credits
    875
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    gebruik het eigenlijk vooral omdat ik BouwEenPc niet goed kon openen in IE7, maar merk nu toch wel een aantal voordelen T.O.V. IE7

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten