• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring met HTC HD2 ?

Danimal

Junior Member
Ervaring met HTC HD2?

Hallo!

Heeft iemand misschien ervaring met de htc hd2? of misschien iemand die hem zelf heeft? Ik ben namelijk van plan hem te kopen :icon_smile: Andere suggesties mag je ook posten ;)

Danny.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'm ook, best een cool apparaat, ik heb vanwege werk erg veel ervaring met windows mobile en op dat platform is dit echt met stip de best verkrijgbare telefoon. Het heeft vrijwel alles goeds van alle HTC apparaten: de snelste processor, grootste scherm, capacitief scherm, meeste RAM.. Binnenkort zullen er denk ik wel veel meer toestellen dezelfde CPU krijgen waardoor hij wat minder uniek wordt.
 
Ik heb idd even de HD2 van aapjeh in mn handen gehad (A) en hij is.. ehm tja. GROOT :eusa_shifty:

Zeker geen miskoop.. Ik heb net de touch pro2 besteld, maar als ik het geld had gehad, zou ik deze zeker nemen:)

Zoek ook even op youtube naar review van de HD2, er staan echt supergoede reviews op. Na zo'n review wil je hem het liefst meteen kopen :D
 
Ik heb idd even de HD2 van aapjeh in mn handen gehad (A) en hij is.. ehm tja. GROOT :eusa_shifty:

Zeker geen miskoop.. Ik heb net de touch pro2 besteld, maar als ik het geld had gehad, zou ik deze zeker nemen:)

Zoek ook even op youtube naar review van de HD2, er staan echt supergoede reviews op. Na zo'n review wil je hem het liefst meteen kopen :D

Jaa dat heb ik ook, maar in zo'n review laten ze natuurlijk alleen de goede punten zien. :p
 
oke, ik heb dus een HTC HD2...:icon_winkle:

Ik heb deze gekocht omdat ik eerst zat te aasen op de voorloper van deze, de Touch HD.
ik vond zijn grote scherm echt waanzinnig & aangezien ik van een samsung D600 afkom, is het echt een heel verschil! toen kwam de HD2 uit, beter & groter dus ik wist al gauw dat dit eigenlijk mijn volgende telefoon zou worden..