• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ervaring met HTC HD2 ?

Danimal

Junior Member
Ervaring met HTC HD2?

Hallo!

Heeft iemand misschien ervaring met de htc hd2? of misschien iemand die hem zelf heeft? Ik ben namelijk van plan hem te kopen :icon_smile: Andere suggesties mag je ook posten ;)

Danny.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 'm ook, best een cool apparaat, ik heb vanwege werk erg veel ervaring met windows mobile en op dat platform is dit echt met stip de best verkrijgbare telefoon. Het heeft vrijwel alles goeds van alle HTC apparaten: de snelste processor, grootste scherm, capacitief scherm, meeste RAM.. Binnenkort zullen er denk ik wel veel meer toestellen dezelfde CPU krijgen waardoor hij wat minder uniek wordt.
 
Ik heb idd even de HD2 van aapjeh in mn handen gehad (A) en hij is.. ehm tja. GROOT :eusa_shifty:

Zeker geen miskoop.. Ik heb net de touch pro2 besteld, maar als ik het geld had gehad, zou ik deze zeker nemen:)

Zoek ook even op youtube naar review van de HD2, er staan echt supergoede reviews op. Na zo'n review wil je hem het liefst meteen kopen :D
 
Ik heb idd even de HD2 van aapjeh in mn handen gehad (A) en hij is.. ehm tja. GROOT :eusa_shifty:

Zeker geen miskoop.. Ik heb net de touch pro2 besteld, maar als ik het geld had gehad, zou ik deze zeker nemen:)

Zoek ook even op youtube naar review van de HD2, er staan echt supergoede reviews op. Na zo'n review wil je hem het liefst meteen kopen :D

Jaa dat heb ik ook, maar in zo'n review laten ze natuurlijk alleen de goede punten zien. :p
 
oke, ik heb dus een HTC HD2...:icon_winkle:

Ik heb deze gekocht omdat ik eerst zat te aasen op de voorloper van deze, de Touch HD.
ik vond zijn grote scherm echt waanzinnig & aangezien ik van een samsung D600 afkom, is het echt een heel verschil! toen kwam de HD2 uit, beter & groter dus ik wist al gauw dat dit eigenlijk mijn volgende telefoon zou worden..

De HD2 ligt prettig in de handen, tis niet dat ik grote klauwen heb, maar hij ligt fijn. tis soms lastig om op het startknopje op het scherm te drukken als je hem in je handen hebt, gewoonweg omdat het scherm belachelijk groot is. gelukkig zit er ook een "home" button onderin. welke ik dus gebruik als ik er niet makkelijk bij kan:D.

er zitten nog wel wat haken aan de telefoon zelf, altans zo ervaar ik het.

1. Af en toe kan je geen smsjes ontvangen/verzenden ( dit is momenteel "verholpen" door een hotfix uit te brengen, alleen de meningen zijn verdeeld bij sommige werkt hij wel, sommige niet. ( in mijn geval dus niet ).

2. MSN werkt niet naar behoren. ik heb wel een onbeperkt internet abbo, maar Messenger gaat dan zeuren dat de service niet beschikbaar is... moet ik me telefoon uitzetten & aan en dan werkt hij weer.

3. Sinds ik van 1.44 naar 1.48 gegaan ben heb ik wel gemerkt dat hij sneller is qua grafics. mischien omdat ik de HD2 chainfire patch had geinstalleerd ( voor electopia demo ) maar dat weet ik niet zeker. Ook heb ik gemerkt dat hij vaker vast loopt. dan opeens krijg je een error, en zegt windows sorry en of ik het wil versturen... stom dus!:088:


al met al is het een hele fijne telefoon, alleen hij heeft nog wel wat bewerkingen nodig vanuit de gebruiker zelf. sommige dingen ervoer ik als storend. andere dingen niet. voorbeeld: na 10 seconden gaan de backlights van je knopjes uit. kan je dus niets meer zien als je in het donker bezig bent. met een simpele registry-hack is dit te verhelpen.. maar toch het is dat kleine beetje moeite wat je moet doen.

( Danimal, als je nog meer vragen/hulp nodig hebt. PM me ;) )
 
oke, ik heb dus een HTC HD2...:icon_winkle:

Ik heb deze gekocht omdat ik eerst zat te aasen op de voorloper van deze, de Touch HD.
ik vond zijn grote scherm echt waanzinnig & aangezien ik van een samsung D600 afkom, is het echt een heel verschil! toen kwam de HD2 uit, beter & groter dus ik wist al gauw dat dit eigenlijk mijn volgende telefoon zou worden..

De HD2 ligt prettig in de handen, tis niet dat ik grote klauwen heb, maar hij ligt fijn. tis soms lastig om op het startknopje op het scherm te drukken als je hem in je handen hebt, gewoonweg omdat het scherm belachelijk groot is. gelukkig zit er ook een "home" button onderin. welke ik dus gebruik als ik er niet makkelijk bij kan:D.

er zitten nog wel wat haken aan de telefoon zelf, altans zo ervaar ik het.

1. Af en toe kan je geen smsjes ontvangen/verzenden ( dit is momenteel "verholpen" door een hotfix uit te brengen, alleen de meningen zijn verdeeld bij sommige werkt hij wel, sommige niet. ( in mijn geval dus niet ).

2. MSN werkt niet naar behoren. ik heb wel een onbeperkt internet abbo, maar Messenger gaat dan zeuren dat de service niet beschikbaar is... moet ik me telefoon uitzetten & aan en dan werkt hij weer.

3. Sinds ik van 1.44 naar 1.48 gegaan ben heb ik wel gemerkt dat hij sneller is qua grafics. mischien omdat ik de HD2 chainfire patch had geinstalleerd ( voor electopia demo ) maar dat weet ik niet zeker. Ook heb ik gemerkt dat hij vaker vast loopt. dan opeens krijg je een error, en zegt windows sorry en of ik het wil versturen... stom dus!:088:


al met al is het een hele fijne telefoon, alleen hij heeft nog wel wat bewerkingen nodig vanuit de gebruiker zelf. sommige dingen ervoer ik als storend. andere dingen niet. voorbeeld: na 10 seconden gaan de backlights van je knopjes uit. kan je dus niets meer zien als je in het donker bezig bent. met een simpele registry-hack is dit te verhelpen.. maar toch het is dat kleine beetje moeite wat je moet doen.

( Danimal, als je nog meer vragen/hulp nodig hebt. PM me ;) )

Nou ik ben eroveruit! ik ga hem vrijdag kopen lol! :D bedankt voor alles :)
 
Ik heb de HD2 ook en er zijn 2 dingen die mij tegenvallen:

1) de levensduur van de accu is belabberd, als je een beetje aan het browsen bent of bluetooth aan hebt staan moet je de telefoon iedere dag aan de lader hebben hangen.

2) Soms ontvang ik domweg geen telefoontjes, ik krijg dan later te horen dat iemand geprobeerd heeft om te bellen, maar ik heb geen gemiste oproep of wat dan ook. Soms krijg ik dan een paar dagen later ineens een bericht dat nummer xxxx me gebeld heeft zonder een bericht achter te laten.
Ook kan ik soms zelf niet bellen, dan moet ik de telefoon uitschakelen en weer aanzetten om het probleem te verhelpen.

Verder ben ik zeer tevreden over dit toestel, je kan er echt alles mee!
 
Ja maar heeft die ook zo'n lekker groot scherm, en een 1ghz cpu? :hmm

hij heeft een Texas Instruments OMAP 3430 chipset met 550 Mhz maar ik denk dat je verbaast zal staan door de snelheid door die chipset :033:

het scherm is een 3.7 inch 480x854 pixel scherm. en hij draait op android 2.0 enkelt de nexus is sneller als het om android phones gaat, maar daar leg je dan ook een aardige stuiver extra voor neer. Voor de rest nog geen problemen gehad met de telefoon en hij voelt erg stevig in de hand, buiten dat ik persoonlijk android lekkerder vind werken dan windows mobile (en ja ik heb windows mobile 3 jaar lang getest :p)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
R Ervaring EK-CSQ fitting met Tygon R3603 tube Waterkoeling 6
W ervaring met koelblok op R9 280X Toxic? Welk koelblok past? Advies Waterkoeling Setup 2
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Legendary1985 Ervaring met 1080/1260 RADS Waterkoeling 2
M Perfecte ervaring met Highflow 3e keer op rij HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M hele goede ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Wouter [Gezocht] Iemand met database ervaring voor vbulletin. HighFlow Forum 12
R Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
S ervaring met noisblocker fans? Hardware & Software 3
U Zeer leuke positieve ervaring met Highflow.nl + Mars chocolade ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Busterben Iemand ervaring met CM atcs 840 wc? Waterkoeling 6
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
RRPhantom Ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Traxtorm Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
W Mijn ervaring met highflow:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
Garrett Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
Robert Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
A Ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
stravinski mijn ervaring met Highflow (geen enkele andere shop kan hieraan tippen) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
Flythe Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
O Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
MrGiorgio Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
Johnny Mijn ervaring met HighFlow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Caveman Mijn ervaring met de higflow shop HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
D Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
G Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
S Mijn ervaring met highflow :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
RusH Mijn ervaring met highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
V Nieuw en ik heb jullie ervaring nodig :D Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Ledger Blue Review / Ervaring HighFlow Product Reviews 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Viepert Ervaring gezocht mbt Cablemod/Darkside led strips Cases en Modding 2
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Antec DF-10; Iemand ervaring ermee? Cases en Modding 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan