• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

cd-romland Breda

jawel ik vind het wel een goeie zaak.
hier in tilburg hebben we niet veel dus ga ik altijd daar heen voor dingen die makkelijk kapot gaan als het via de post moet.

daar binnen is het ook mooi en overzichtelijk.
alles staat in glazen vitrines en ze helpen je daar ook graag maar het kan daar best druk zijn dus dan hebben ze niet altijd tijd voor je
 
Nope,
Dit staat in hun FAQ:

Helaas, wij verzenden geen producten.

Wij zijn een winkel gevestigd in Breda en hebben niet de mogelijkheid tot verzending van producten. Wij maken hier ook geen uitzonderingen op.

Wél is het mogelijk om artikelen te reserveren voor die zelfde dag. Wanneer u een artikel reserveert, dan kunt u deze dezelfde dag komen afhalen.

Het is dus niet mogelijk om voor een andere dag te reserveren.
 
Dat is inderdaad het enige nadeel. Alle mobo's die ze hebben hebben ze uitgestald, dus je kan daar voor de vitrines staan kwijlen welk moederbord je wilt. alle kasten uitgestald, voorraad is vaak goed. Service en advies krijgt ook een pluim. De prijzen zijn overigens ook erg scherp.

heb daar mijn cosmos 1000, mijn CM 520w voeding, mijn VGA, 4x 30cm uv buizen en fancontroller gekocht.
Mijn HTPC: de HV7 kast en geluidskaart komen daar vandaan.
 
Terug
Bovenaan