+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Cable management

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Credits
    810
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Cable management

Weten jullie waar je je ook al weer kunt inschrijven voor de cable management cursus? Kan ik hem opgeven.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.597
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    volgens mij bij de -smijt-hem-eruit BV

Member Sp33dFr34k is on a distinguished road Sp33dFr34k's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 24-Oct-08
    Credits
    1.026
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Shaq, waar heb je die foto van mijn pc vandaan?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.683
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    wuaha waar heb je die foto vandaan?

Volgens mij heeft ie wel een leuk watercooling setje (je ziet al een GTZ en MCW30).

Maar de kabels verpesten het

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.920
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Niet alleen de kabels. Al die verschillende kleuren maken het ook rommelig.
    Zal ik ook aan denken als ik mn volgende mobo haal.

Maar die slangen zien er wel goed uit.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member ShaquilleMoreno is on a distinguished road ShaquilleMoreno's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 02-Mar-08
    Credits
    810
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Niet alleen de kabels. Al die verschillende kleuren maken het ook rommelig.
    Zal ik ook aan denken als ik mn volgende mobo haal.

Maar die slangen zien er wel goed uit.
    Over mobo gesproken.

Ik zag een paar weken geleden een mobo welke een plaatje was om te zien. Later geprobeerd hem weer terug te vinden, maar zonder resultaat. Wat ik zo mooi vond van dat moederbord was dat veel van die kleine witte lettertjes waar veel moederborden vol mee staan weg waren gelaten. Het was een mooi strak moederbord. Wat ik wel weet dat hij donkerblauw i.c.m. zwart was. Ik dacht een blauw bord, maar het kan net zo goed andersom zijn geweest.

Niet dat ik hem zou willen kopen zonder de specificaties te hebben gezien, maar ik ben gewoon nieuwsgierig welke fabrikant dat was. Ik ben toch binnenkort aan een nieuw mobo-tje toe.

Iemand een idee?

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten