• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Big Tasty terug bij de Mac

ForresT

Member
Beste mede HF'ers,

Wie de laatste tijd nog bij de MC Donalds gegeten heeft, is er achter gekomen dat de Big Tasty niet meer in het menu zit. Nou vond ik, en volgens mij vele met mij dit één van de lekkerste burgers van de Mac. Ik vond op I-net deze petitie, voor het terug brengen van de Big Tasty in het menu van de Mac.

Breng de Big Tasty terug bij de mac

Gr. Basje

Ps. die saus is gewoon te gruwelijk!!!
 
chocolade milkshake, bananen milkshake, mac flurry kitkat.. mogen ze ook terug doen.

maar als goed is komt alleen de milkshake terug en niet de mac flurry kitkat..

en zelf eet ik hamburgers.. dus geen problemen mee eigenlijk :p
 
Was bang om het topic te openen, dacht dat het om een andere Big Tasty ging...

102481200.jpg
 
dan kan je ook wel wat regelen in verband met: bananen en chocolade milkshake en kit kat mac flurry..

want ik vond het al waardeloos.. mango nogwat milkshake, nu weer kokos.. typisch mac.. verpesten alles voor hunzelf.
 
Waarom gaat deze burger eruit dan? Die enkele keer dat ik ga maccen neem ik zo'n burger.. nu komen er nog meer milkshakes? :p

ze halen al het lekkere weg en verkopen ranzige zooi wat niemand eet.. schijnbaar willen de grote bazen van mac donalds zorgen dat het failliet gaat ofzo?

ik kan beter ergens anders wat eten.. want mac was normaal de plek waar ik wel wat haalde.. maar als ze toch alles weg halen kan ik beter ergens anders wat eten ipv bij de mac.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S BIG RED 900D Steves1990 Gallery & Build Logs 38
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
B Weer terug denk ik Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
J Lucht komt steeds terug onder gpu block Waterkoeling 2
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S terug trekkend water?? Waterkoeling 11
retrorick Terug van weg geweest (wederom) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm! Hardware & Software 19
J EVGA roept bepaalde reeks GTX 670 Superclocked terug NVIDIA 0
J Turken willen inburgeringsgeld terug Nieuws en Sport 5
T waneer is de HAF X terug beschikbaar HighFlow Webshop 1
Vannos weer terug bij het begin Gallery & Build Logs 36
Exeon 'Klassieke bonuslevels keren terug in Street Fighter' Gaming 4
Joren Behouden van pagina bij terug gaan. HighFlow Webshop 3
S cpu klokt niet terug (EIST) Overclocking 7
D Slangen terug... Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan