• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bezuinigen of big spender

Hoeveel ben je jaarlijks kwijt aan hardware, modding etc

  • ik krijg alles gratis

    Stemmen: 0 0,0%
  • minder dan 100 euro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Dit is niet een enquete omdat ik benieuwd ben hoe de economische crisis heeft toegeslagen. Het viel mij bij het bekijken van de benchmarkscore's namelijk op hoeveel dure cpu's (extreme editions) er circuleren op dit forum.

Hoeveel kost het jou jaarlijks aan hardware, waterkoeling, modden etc....
 
Tussen de 100 en 500 :)

Ik probeer toch meestal de goedkoopste deals af te sluiten, en de echte hardware update ik toch in etappen :p

Als ik upgrade probeer ik dan natuurlijk ook nog is m'n oude spullen kwijt te raken voor een leuk prijsje :)
 
Ben ook wel een big spender als het komt op computers/electronica :)
Daarentegen ben ik wel zuinig met andere dingen (A)

De economische crisis is denk ik nog niet veel te merken voor particulieren/detailhandel.
 
Ik dacht dat ik tussen de 1000 en de 2500 uit kwam, maar als ik mijn 2e handse aankopen (het vervangen van een paar moederborden, de aanschaf van een stel ssd's of een ander scherm) en de kleine dingetjes zoals een externe hdd mee tel, kom ik toch in de groep boven 2500 uit.

En ik moet toegeven dat ik elke maand wel iets haal. Ik denk dat je op jaarbasis er leuk van op vakantie kan.... met zn tweeen :icon_eek:
 
Eigenlijk was vorig jaar mijn eerste jaar dus ik moest alles nog aanschaffen.
Ik heb alleen mn cpu en mn kast t jaar daarvoor al aangeschaft.

Maar door i7 en de nieuwe graka's zit ik nu in april ook al ruim boven de 1000 voor dit jaar.:dunno
 
hehe ik weet niet hoe het komende tijd gaat lopen, ga 2 keer op vakantie dus dat kost ook aardig wat, wil ook nog kleding uit de US laten komen, ik verwacht weer wat geld uit te geven als de nieuwe generatie graka's uitkomen :>
 
Ik koop alles wat los en vast zit, als het de portomene het toelaat.
LET OP!! ZONDER SCHULD OF LENINGEN.
economische crisis of niet geld moet blijven rollen.

En dat is erg belangrijk! Dat je zonder schuld of leningen door het leven gaat.

Ik zie dat nu erg goed bij mijn vader, hij heeft in de eerste jaren van zijn bedrijf in plaats van veel te verdienen veel geinvesteerd in materiaal in het bedrijf. Zo zijn alle bedrijfs auto's niet geleased maar gewoon van de zaak, net zoals het kantoor.

Daar gaan alle andere bedrijven hard op onderuit!
 
Ik ga dit jaar het meest uitgeven aan mijn PC, ik ben net €500 lichter voor alleen me mobo&CPU, dan moet ik nog me voeding vervangen, nieuw RAM, extra HDD, misschien een SSD en tot slot nog één/twee GPU('s).
Eind dit jaar heb ik dit wel bij elkaar verdient en dan kan ik daarna gaan switchen naar waterkoeling, maar als de prijzen blijven zoals ze nu zijn gaat me dat zo'n €350-€400 kosten.
Als scholier kan je nou eenmaal niet zoveel verdienen, alles moet in de weekenden/vakanties en dat schiet nou eenmaal niet op...
 
Meestal zit ik rond de €500,- per jaar, hangt ook af van wat ik koop
Vervang mijn hardware meestal in etappes.
1 1/2 week geleden hier mijn nieuwe WC set + behuizing besteld.
Dus dit jaar ga ik wel ruim boven de € 500,- zitten.
 
Tja ik zit ook in de duurste categorie maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik alles vanaf het begin aan het opbouwen ben. Had tot dusver thuis alleen een goedkoop laptopje staan, en heb nu alles nieuw van Pc tot randapparatuur en waterkoeling. Komende jaren zal het minder worden :)
Ik laat me zowieso niet beïnvloeden door de zogeheten "crisis".
 
Dat had ik nog gelezen in de Quote :) In de laatste editie ging nog over mooie huizen van de rijkere mensen in NL, dat ging minder goed.
Maja, zij zien hun vermogen van bijvoorbeeld 100 miljoen naar 70 miljoen dalen.
Hebben ze nog steeds genoeg (A)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan