+ Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 161 tot 170 van de 170

Onderwerp: HighFlow WEEK DEALS!

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathchant Bekijk Berichten
    inderdaad. idem geldt voor mij. Ik pak dan meteen de lianli kast erbij en die HDD rack
    Echter kan ik in reveiws niet echt terug vinden wat het verschil is tussen de seasonic en de corsair. volgens mij is het gewoon rebranding ofzo en geen gesleevde kabels bij de seasonic. Fan en alles schijnt hetzelfde te zijn....
    Corsair heeft juist geen gesleevede kabels, deze zijn bijna allemaal zwart/plat.

Seasonic:

Corsair:

Zoals je ziet zijn de achterse kabels van Corsair gewoon zwart en niet gesleeved, (wat natuurlijk niet onder doet aan sleeven, sleeven is er voornamelijk voor dat de kabels bij elkaar blijven en het rood/geel niet zichtbaar is).

Voor de Ripple/Noise is de Seasonic wel wat beter in het reguleren van voltages, maar schilt bar weinig.
    Daarnaast is nog een verschil dat Seasonic 5jaar garantie levert, Corsair 7jaar.

Zie de reviews hier:

Seasonic X760: Seasonic X-760 760W Review
    Corsair AX750: Corsair AX750 Power Supply Review

Seasonic:
    Performance: 9.5
    Functionality: 10
    Value:
    Build Quality: 9.5
    Total: 9.5

Corsair:
    Performance: 9.0
    Functionality: 9.5
    Value: 8.5
    Build Quality: 9.5
    Total: 9.1
    Laatst gewijzigd door Source; 03-08-11 om 00:48.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 4x8GB 1866MHz - ASUS STRIX GTX1660ti OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung M.2 970 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    Alphacool XT45 Xflow + Corsair SP120 [3x] - VPP775/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Alphacool GTX 1660ti

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

LG 49SK7900 - Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Senior Member Deathchant will become famous soon enoughDeathchant will become famous soon enough Deathchant's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 20-Mar-11
    Credits
    1.366
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Source: ah ja je hebt gelijk, my bad. Maar goed, wat ik wel lees is dat er mensen zijn die problemen hebben met de stugheid van de kabels van corsair, terwijl ze er juist flexibeler uitzien.

Als het alleen maar kabel-dingen zijn, die het verschil maken, dan is mijn keuze snel gemaakt: corsair

Ik moet een complete PC bouwen, ik vraag me af of ik alle onderdelen bij Freddy kan requesten.....dan kan ik alles tegelijk bij highflow kopen i.p.v. in verschillende winkels. Die paar euro dat het bij highflow duurder is boeit me niet zoveel.
    N=R*Fp*Ne*Fl*Fi*Fc*L

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    226
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Die van Seasonic, zijn dat wel een soort van gesleeved, maar ik noem dat geen sleeven hoor

Heb zelf een AX850, nu zijn de GPU voedingskabels wel gesleeved trouwens en de rest "plastic". Tevens zie je op geen enkele plek de kleuren kabels. Ook de 24-pin is volledig zwart (ze hebben helemaal geen kleuren).

Beide voedingen zijn tevens hybride.

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    226
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    ps die achterste kabels zijn niet van een Corsair AX serie, dat gele zit er echt niet op en zijn met krimpkous netjes afgewerkt.

Alle kabels plastic of gesleeved zijn zwart namelijk.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    @ Deathchant: Dat kan
    Als je jouw lijstje definitief hebt, mail mij (freddy@highflow) het lijstje (aantallen x SKU x productnaam), dan kan ik de prijzen erbij zoeken en doormailen.

Senior Member Deathchant will become famous soon enoughDeathchant will become famous soon enough Deathchant's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 20-Mar-11
    Credits
    1.366
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    de kabels van de seasonic lijken over het geheel gezien langer te zijn dan die van corsair. En de seasonic lijkt ook over het algemeen gezien iets koeler te blijven.

@Freddy, dat ga ik zeker doen! Wat een service!
    N=R*Fp*Ne*Fl*Fi*Fc*L

Mr. Grillmeister Source has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud ofSource has much to be proud of Source's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Dec-08
    Credits
    2.710
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xelation Bekijk Berichten
    ps die achterste kabels zijn niet van een Corsair AX serie, dat gele zit er echt niet op en zijn met krimpkous netjes afgewerkt.

Alle kabels plastic of gesleeved zijn zwart namelijk.
    1ste foto is ook van Seasonic, 2de foto van Corsair.

Met achterste bedoelde ik de achterste rij op de 2de foto.

@Deathchant, lees de reviews (link staat hierboven) van beide, JonnyGURU is dé site voor voeding-reviews, staan ook de maten van kabels bij..

Tevens: Load test, Coldbox test, Hotbox test, Crossload test, Ripple/Noise meting, etc.
    Laatst gewijzigd door Source; 02-08-11 om 18:22.
    Asus Sabertooth TUF Z87 - Intel Core I7-4770S - GEIL EVO Veloce 4x8GB 1866MHz - ASUS STRIX GTX1660ti OC
    Nanoxia Deep Silence 1 - Corsair AX760 - Samsung M.2 970 Pro 512GB - WD Black 4TB + Green 3TB - Asus Xonar Phoebus
    Alphacool XT45 Xflow + Corsair SP120 [3x] - VPP775/Bitspower topmod+res - Swiftech Apogee XT.2 - Alphacool GTX 1660ti

Dell XPS 13 (2015) - Dell Studio 1555

LG 49SK7900 - Denon AVR1713 - Denon DCD1015 - Philips BDP3380/12
    Bowers & Wilkins VM1 [5x] - Boston Acoustics ASW250

Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Credits
    226
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Oh zo, maar zie helemaal geen 2e foto

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Deze week weer een WEEK DEAL

Alle AIO kits van EK en Swiftech in de aanbieding!
    HighFlow Week Deal!, Week aanbiedingen!

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Vandaag laatste dag voor de AIO kits met 7%.
    Mocht je nog een nodig hebben, sla je slag: HighFlow Week Deal!, Week aanbiedingen!

+ Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten