+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    8.337.799
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125

Mod cambio v3.5 / shifter / handbrake logitech g25 g27 g29 g920 – improved feel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Ik ging laatst weer ff GT5 (PS3) spelen in mijn Playseat met Logitech G25 set.
    Stoor me behoorlijk aan de zwakke shifter, voelt aan als een speelgoed ding
    Maar ik speel niet vaak genoeg om te investeren in een goede shifter of set, dus ff gezocht naar mods voor de G25 shifter.

Kwam deze tegen:

https://www.3drap.it/product/mod-cam...l-handbrake=No

En besteld!

Ben heel benieuwd of het daarmee leuker is om te schakelen en de levensduur van de mod

Deze heb ik vandaag binnen gekregen, dat was snel!

Vanavond gelijk maar geïnstalleerd

En wow, dit geeft echt heel veel weerstand.
    Ik heb nu zelfs het gevoel dat het teveel weerstand heeft
    Maar het materiaal moet nog "ingewerkt" worden en zal na loop van tijd ook slijten, waardoor de weerstand weer afneemt.
    Heb nu paar een potjes Daytona USA ermee gespeeld om te testen, ben de weerstand totaal niet gewend en schakelen ging dan ook helemaal verkeerd
    Hopelijk zal dit wel gewennen en is het na een tijdje leuker om ermee te spelen.
    Over paar weken/maanden geef ik hier weer een update.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.327
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    top modje, deze heb ik ook heb nu ook de logitech ipv thrustmaster.
    Ik kan met logitech fijner rijden dan die 500euro kostende thrustmaster sturen.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.745
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Serieus? Zit er niet meer gevoel in de Thrustmaster?
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.327
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    de logitech vind ik een fijne ffb hebben maar de thrustmaster is enkel sterker met tegensturen, wat nadeel kan geven met bochten werk.

Je weet dat ik de t500 en de t300 heb maar ik grijp steeds terug naar de logitech gewoon lekker fijn racen.

fredmans kijk hier eens https://pinshape.com/users/230984-am...signs-tab-open

Ook een mooi modje ": https://pinshape.com/items/46194-3d-...version-handle

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    8.337.799
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    de logitech vind ik een fijne ffb hebben maar de thrustmaster is enkel sterker met tegensturen, wat nadeel kan geven met bochten werk.

Je weet dat ik de t500 en de t300 heb maar ik grijp steeds terug naar de logitech gewoon lekker fijn racen.

fredmans kijk hier eens https://pinshape.com/users/230984-am...signs-tab-open

Ook een mooi modje ": https://pinshape.com/items/46194-3d-...version-handle
    Wat doe je me aan, ben ik straks weer meer bezig met aanpassen en verbeteren dan daadwerkelijk spelen met de stuur

Ik had de Thrustmaster wel stiekem in mijn verlanglijstje staan haha, vooral hun shifter ziet er heel vet uit.
    (meer omdat ik dacht duurder = beter)
    Maar ja, de G25 is idd prima en ben er tevreden mee, ik schrap de Thurstmaster van mijn verlanglijst

Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.327
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    54
    voordeel bij de thrustmaster is dat je wel verschillende stuurtjes kunt wisselen, het is ook per persoon verschillend qua gevoel.
    lol de wereld kampioen simracen die een contract heeft gekregen bij mclaren stuurt gewoon met een G25

Tenzij je een 40.000 dollar kostende setup wil, dat wil niet zeggen dat je een pro bent, maarja zo zijn amerikanen altijd groter en bigger. en iemand met een g25/g27 rijd hun allemaal de moeder

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.127
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Thrustmaster shifter is toch wel stukken beter dan dat pieletje van Logitech.
    Zeker als je hem in een Playseat of andere cockpit wilt hebben.
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.745
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Jullie hebben me aangestoken. Ik haal zometeen ook n G27 alvast voor de verjaardag van mijn vriendin.

Misschien is het een idee dat we een topic hiervoor openen, want ik tel nu al minstens 3 G27 gebruikers.
    Kunnen we tips en mods delen.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Remy Das Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond reputeDas Experiment has a reputation beyond repute Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Credits
    2.127
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Of een racesim topic?
    https://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1739_2.gif

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    8.337.799
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Vincent heeft in 6 jaar terug, in 2012 dus, al een Race sim topic aangemaakt xD
    Vincent is een echte pioneer: https://forum.highflow.nl/f23/het-gr...s-alles-13699/

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    637
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    mods voor G27 mogen altijd gedeeld :-)

voorlopig bij mij origineel met uitzondering van de pook zelf (de bol hierop dan), die is verwisselt met een Almar SKRS-pook in de stijl van MAN TGA zoals in link...

https://www.ebay.com/itm/ALMAR-SKRS-...-/272619219349

deze staat hierdoor echter redelijk hoog (heb ook nog geen moeite gedaan om bracket op de hele houder voor mijn stuur en pedalen eventueel om te draaien zodat deze omlaag staat ipv omhoog tov. stuur zelf)

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten