+ Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 109

Onderwerp: Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Had nog geen update gekregen van de scheikundige en daar zit ik ook op te wachten, ga het nog een keer navragen en laat het hier weten als ik antwoord heb.

Bij J2C waren het waarschijnlijk de stopfittingen die van matige kwaliteit zijn.
    De stellingen op de Primochill website staan al sinds december btw

prof klikker Slader will become famous soon enoughSlader will become famous soon enough Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Credits
    1.744
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Dat die stelling sinds december staat wil ik geloven, zoals ik al aangaf heb de website niet bijgehouden en mijn pre order staat al voor die periode er op. Maar thnx voor het najagen

Junior Member lexvant is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    goeiemorgen beste leden! ik zie dat het schip inmiddels weer op de terugweg is naar de us of a.. al een track and trace voor de route naar jullie, of beter nog een track and trace ri mn eigen adres?

Member Alan8K is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    522
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Het schip is afgelopen maandag aangelegd op de haven van Antwerpen.
    Het moet deze week gelost en op een vrachtwagen geladen worden voor de levering bij ons in Rotterdam aankomende week.
    Hiervan hebben we nog geen Track&Trace gekregen, maar met een beetje geluk hebben we het aankomende week eindelijk een keer binnen
    Zie bericht hierboven

Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Alan, bedankt voor je antwoord, echter geenantwoord op mijn vraag.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Er is nog geen update, zodra we die hebben, laat ik het hier direct weten.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    We wachten nog steeds op de levering...

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    We kregen zojuist een mail dat het nu gelost is bij de loods van een transportbedrijf in Rotterdam.
    Ze zijn nu bezig met inklaren en voorbereiding van de levering.
    Ik vermoed dat het voor het weekend niet meer gaat lukken, ik hou jullie op de hoogte.

JusticeOnTV Livestreamer justiceontv is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 24-Feb-17
    Credits
    440
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    En is alles al verzonden?!

Member Syntraxx is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    694
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door justiceontv Bekijk Berichten
    En is alles al verzonden?!
    Dat zou wel cool zijn maar ben dr bang voor staat allemaal nog steeds op rood

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Nog steeds in afwachting op inklaring (douane) en levering. Nog eventjes geduld...

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    Vrijdag moet het bij ons binnen zijn.
    Dan gaan we dit weekend knallen om zoveel mogelijk backorders op maandag de deur uit te krijgen

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    694
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Ik zag dat er "in behandeling" staat in plaats van nabesteld..gaat de goeie kant op

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    694
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    vandaag een heugelijk berichtje gehad ... bestelling is afgerond!!! yeeee

JusticeOnTV Livestreamer justiceontv is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 24-Feb-17
    Credits
    440
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Dan zijn jullie de gelukkige bij mij is er niks verandert helaas....

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    4.031.093
    Mentioned
    216 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    119
    We hebben de pallets vandaag binnen gekregen en zijn hard aan het werk om de goederen uit te pakken, sorteren en alle pre-orders te verwerken.
    We verwerken de orders chronologisch, alle bestellingen komen aan de beurt.
    Ik denk dat we tot en met dinsdag bezig zijn met het verwerken en versturen van alle pre-orders/nabestellingen.

De volgende 4 kleuren zijn helaas nog niet binnen gekomen en komen pas over aantal weken/maanden (nog niet duidelijk):
    Sky White
    UV NV Green
    UV Pink SX
    Yellow
    Mocht je een van deze kleuren hebben besteld en je wilt niet langer wachten, kan je een mail sturen om te wijzigen of annuleren (graag reageren op de bevestigingsmail van jouw bestelling).

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    694
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    dat is jammer te horen. ik heb zelfs al bericht gehad dat het morgen aankomt

nu alleen maar even wachten op een foutje wat ik heb gemaakt en we kunnen los!!!!

Ingeschreven
    Fri 23-Mar-18
    Credits
    376
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Zoals beloofd nog even een foto van de build.. de primochill moet er van de week nog in maar so far so good ��IMG_20180422_182319_120.jpg

Ingeschreven
    Sat 22-Apr-17
    Credits
    694
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    mooie build.. ik zelf ben nu bezig met een Dual loop een voor de vue en de ander voor een andere..Zit nu alleen te..$%$#^$%^ met een pomp die ik heb aangeschaft.. de alphacool DC-LT 3 pin maar maakt nogal best wat geluid.. zal hiervoor dus een adapter moeten regelen om de pomp wat lager in toon te moeten laten zingen.: de Alphacool DC-LT 3600 is een grappig ding maar vergeleken met mn Barrow (het ongeveer zelfde prijs ,maar meer power en stiller) maakt het een pokke herrie van jewelste voor zon klein ding de een zegt verdwijnt met een paar dagen? weken? en de ander gelooft er niet in .. dus maar even een paar dagen af wachten en dan als het mee zit de sysreboot er in en vervolgens de vue...dan komen er wel foto's

Member Alan8K is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Oct-17
    Credits
    522
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Jammer om te zien dat mijn kleur in het rijtje staat van nog niet geleverd. Ik ga even mailen. Fijn dat de rest er wel is.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten