+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition

Junior Member anub1s18 will become famous soon enough anub1s18's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    1.460
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10

Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition

Hoi ik vroeg me af of jullie misschien aan deze behuizing kunnen komen, hij zou uit zijn maar buiten newegg in Amerika en iets in Engeland kan ik hem nergens vinden.

razer-1.jpg

Product Pagina : PC-O11 Dynamic Designed by Razer – LIAN LI

ben weer begonnen met een projectje uit te plannen nadat me 27.5cm 980ti (met 2cm speling van me reservoir) een stuk korter bleek te zijn dan hedendaagse varianten van de 1660ti/2060/2070/2080 nagenoeg allemaal 31-32cm lang wat dus een probleem is

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Alvast te pre-orderen in de shop (verwachte levertijd is eind volgende maand/April):

Lian-Li PC-O11 Dynamic Razer Edition Mid Tower Case - Black Tempered Glass

Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    1.460
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    heel erg bedankt, bestelling is geplaatst ^^

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dank je wel, je krijgt zoals gewoonlijk een order status update per mail zodra het op voorraad is en jouw bestelling wordt verzonden

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.259
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Erg mooie case. Stond ook bij mij op de nominatie.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    1.460
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    had ook een paar cases die ik op het oog had, bij deze vreesde ik omdat hij nog kleiner is dan me huidige (maar wel iets breder) datk plaats issue's zou krijgen maar lijkt goed doordacht zodat ik het merendeel van me waterkoeling kan transplanteren.

toch eerst wachten tot ryzen 3 + mobo uitkomt voordat ik echt aan't werk ga, tot die tijd kast bewonderen en veel meten en plannen

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Afgelopen weekend is deze op voorraad gekomen, degene die gepre-ordered hebben, hebben het vandaag ontvangen of kunnen het morgen verwachten

Ingeschreven
    Sat 10-Apr-10
    Credits
    1.460
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    heb hem al uitgepakt en goed bekeken, is echt een verdacht stevige case.het zijpaneel voelt steviger dan de 1mm staal zij panelen van me ex ex ex ex... ex case (thermaltake armor VA8000).

wou ffe de rgb fans er in gooien voor te kijken hoe het uitziet maar helaas (en gelukkig) gebruiken de caseled's geen molex/sata power maar pakken ze alles via interne USB. heb wel een oud bordje met cpu liggen maar geen koeler voor er op. hopelijk dat de ryzen 3xxx tijdens computex uitkomen kank er al iets in gooien voor te testen voordat ik me koeling transplanteer.

en hopen dat het nieuwe chiplet design werkt met huidige EK blokken anders op een revisie wachten >.<

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten