+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Corsair spullen

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.179
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22

Corsair spullen

Freddy,

Kan jij aan de onderstaande onderdeeltjes komen?

Naam van het product: LL120 RGB 120mm Dual Light Loop White RGB LED PWM Fan — Single Pack
    Link naar het product: https://www.corsair.com/us/en/LED-Co.../CO-9050091-WW

Naam van het product: AXI I2C 800mm PMBus Cable
    Link naar het product: https://www.corsair.com/us/en/Catego...e/p/CP-8920117

Het gaat me vooral om die PMBus cable aangezien de huidige stuk is. Die fan wil ik er misschien 2 van hebben mits de prijs een beetje goed is....

Bedankt alvast!

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De fan is hier te vinden:
    https://www.highflow.nl/aircooling/f...ngle-pack.html

De kabel is helaas nog niet leverbaar (nog geen ETA bekend).

uber-prutser the_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud ofthe_cyberspace has much to be proud of the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.179
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Toppertje weer!

Ik zal die kabel in de gaten houden dan.. Als ik die trouwens op de Corsair site in een winkelwagentje mik en wil af rekenen dan is ie "in stock" maar Corsair levert helaas alleen binnen de US, en wij wonen IETSJE verder

Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.179
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Weet je inmiddels al iets meer over dit kabeltje @Freddy?

Zag dat de fans al leverbaar zijn maar ik wil deze eigenlijk gelijktijdig met het kabeltje bestellen anders betaal ik weer een paar euro voor verzendkosten voor een simpel kabeltje. Heb natuurlijk nog het nodige op m`n wensenlijstje staan maar ik kan nie alle tegelijk bestellen (al zou ik dat wel willen maar bankrekening laat dat nie toe )

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Nog geen nieuws over het kabeltje

Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.179
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    En ik heb eigenlijk nog iets nodig met betrekking tot Corsair spullen (toch wel handig dat ik zo`n topic titel heb gekozen )

Kan jij ook aan een originele voedingskabel set kunnen komen van een Corsair AX760 & AX760i voeding? Dus de originele kabels die je ook krijgt als je de voeding nieuw koopt zeg maar.
    Nu weet ik dat er losse gesleevde kabels te koop voor zijn maar dit word een nogal duur grapje voor deze 2 voedingen. En aangezien ik bij de AX760i custom kabels gebruik werkt die voeding nog gewoon. En dan zou ik de AX760 kunnen vervangen voor dat geld wat ik dan zou uitgeven aan losse gesleevde kabels.

Ik hoor het wel

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.530
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De standaard mee geleverde kabels worden niet los verkocht aan retailers.
    Misschien kan je deze rechtstreeks bij Corsair aanvragen.

Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Credits
    3.179
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Ik was er al bang voor, ik zal eens kijken hoe ik met hun in contact kom.

edit: zojuist een ticket aangemaakt bij Corsair, zal ik het antwoord hier laten weten?
    Laatst gewijzigd door the_cyberspace; 02-04-19 om 19:09.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten