+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Corsair Obsidian 800D

Junior Member . nino-33 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 17-May-09
    Credits
    560
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Die wordt 1 oktober bij de leveranciers verwacht.

Junior Member . nino-33 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 17-May-09
    Credits
    560
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    als jij er eind oktober eentje heb dan hou ik mij aan bevolen.

is toch een leuk verjaardags kadotje dacht ik zo

nu nog effe mijn vrouw zo gek zien te krijgen
    maar dat zal ook wel goed komen

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Alvast toegevoegd aan shop voor pre-orders:

Corsair Obsidian 800D

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Zit momenteel nog te twijfelen tussen de 800D en de A71F kast en had er nog een vraagje over omdat de preciese informatie nogal vaag is.

Aan de achterkant van de 800D, is het een 120 of 140mm fan?
    De middelste fan is een 140mm? (tussen de kelder)
    Neem aan de die hotswappable compartement er niet modulair opzit om er uit te halen?
    Waneer denk je de 800D op voorraad te hebben? mid volgende week wil ik een bestelling doen incl. kast

beetje offtopic

Zit te denken om de hdd en swappable compartments eruit te halen, hdd`s in een 5,25 houder.
    bay res op de onderste 5,25
    360 aan de bovenkant
    280 rad aan de onderkant van de kelder scheider
    pomp aan de onderkant van de 5,25

Later vervangen door 1/2 slang, NB/SB 2de pomp onder in kelder en extra rad aan de achterkant bij de case fan, of extra bodem gat maken en er 2 rads plaatsen later

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Achterkant = 140MM

Middel = 140MM

Voorraad = Begin/mid volgende week, als je echt interesse hebt, pre-order aan te raden zodat we een voor je kunnen reserveren.

Wil je meer info over de case, hier een zeer complete video review:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=oX87TPid_po]YouTube - Corsair Obsidian 800D Product Showcase Video Review[/ame]

niet zo lang aub. St1nG is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 07-Mar-08
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    ik vind dit ook een fantastische kast

Member Kamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of lightKamuchi is a glorious beacon of light Kamuchi's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Jun-09
    Credits
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    Eerst ff wachten totdat het salaris binnen is, want er moet nog een zooitje tegelijkertijd mee anders is het bijna nutteloos om `m te kopen

met het wc block voor de 5870 over 2 weken, wordt het ook wel verleidelijk om m`n oude 280 de deur uit te doen eerst

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Goed nieuws, we krijgen het maandag/dinsdag genoeg op voorraad

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    Mooie case met veel mogelijkheden, mischien soon maar is aanschaffen. ik ben een kastenfreak:icon_mrgreen: heb er ondertussen al wel 50 gehad lol

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Bekijk Berichten
    Mooie case met veel mogelijkheden, mischien soon maar is aanschaffen. ik ben een kastenfreak:icon_mrgreen: heb er ondertussen al wel 50 gehad lol
    Je lijkt mij wel

Ooit begonnen met een Qtec case WHahah
    Long time lurker

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De Corsair Obsidian is nu uit eigen voorraad leverbaar

Junior Member Mazlov is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 26-Sep-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Dit zou wel eens de vervanging kunnen worden voor mijn oude P180b. Die heb ik inmiddels zwaar toegetakeld om een WC loop met 2 rads in te zetten. Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen met WC loops in deze case. Dat er een 360mm in de top past is alvast mooi, maar zijn er meer mogelijkheden zonder de zaag te moeten pakken? 140mm aan de achterkant, misschien ook in de bodem van de mobo-zone?

Een i7 860 en een HD5870 op maar 1x360mm vind ik niet echt wenselijk...

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    De 800D is weer bij ons op voorraad

+ Plaats een Reactie