+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Arcade Stick en andere items

Junior Member Fr33Z3r is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 24-Jun-13
    Credits
    109
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7

Arcade Stick en andere items

Beste Freddy,

Ik bestel al geruime tijd bij jullie voor pc water koeling en ben dik tevreden.

Ditmaal geen water koeling onderdelen

Maar Arcade stick onderdelen die jullie ook verkopen ik weet niet of jij deze 2 onderdelen kan bestellen?

Het gaat om de "Magenta Joystick" en "Jasen's Customs EZ Mod - TE2" zie links:

magenta-analog-to-digital-programmable-joystick.jpg

https://paradisearcadeshop.com/en/ho...mable-joystick

jasen-s-customs-ez-mod-te2.jpg

https://paradisearcadeshop.com/en/ho...oms-ez-mod-te2

Omschrijving van de Magenta Joystick word gebruikt voor "fighting games" maar deze is erg snel qua activatie en is stil zie omschrijving via de link.

De EZ mod TE2 word gebruikt om mijn Madcatz TE2 te modden zodat ik die kan gebruiken op xbox 360, xbox One, PS3, PS4 en PC.

Gaarne jou feedback of je dit uberhaubt kan bestellen, als dat lukt wat word de prijs en hoe lang gaat het duren eer je deze 2 producten op je site hebt? Ik kan het altijd proberen om te vragen!

Vriendelijke groetjes

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Dat is een interessante stick
    Maar voordat wij ze hebben kan er enkele maanden overheen gaan en qua prijs zal het niet veel schelen.
    Deze items kan je daarom het beste rechtstreeks bij paradisearcadeshop bestellen.

Ingeschreven
    Mon 24-Jun-13
    Credits
    109
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Dat is een interessante stick
    Maar voordat wij ze hebben kan er enkele maanden overheen gaan en qua prijs zal het niet veel schelen.
    Deze items kan je daarom het beste rechtstreeks bij paradisearcadeshop bestellen.
    Dank je voor je reactie,

Idd interessante stick wel DUUR! Maar gezien de feedback wel de moeite waard hij is stil en bovendien zeer snel ie "throw en actuation" die je zelf kunt instellen via software, gezien de stick met magneten werkt in plaats van met switches.

Maanden....ach jeetje das erg lang maar goed. Heb al een account bij ze alleen hun site is een zooitje werkt niet goed en bovendien werkt hun paypal optie niet goed. Mailtje gestuurd naar Paradisearcade heb reactie gekregen en ze gaan het oplossen voor me. Ik zou het niet doen ware het niet ze een goede reputatie hebben binnen de fighting community zoals "Shoryuken.com". Dus ik wacht wel af hoe het gaat.

In ieder geval bedankt Freddy.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Ik hoor graag wat jouw ervaring is met de stick als je het hebt.
    Tot nu toe ben ik niet afgestapt van Sanwa JLF sticks (omdat ik daarmee "opgegroeid" ben ).

Ingeschreven
    Mon 24-Jun-13
    Credits
    109
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ik hoor graag wat jouw ervaring is met de stick als je het hebt.
    Tot nu toe ben ik niet afgestapt van Sanwa JLF sticks (omdat ik daarmee "opgegroeid" ben ).
    Hey,

Heb hem al een poosje binnen de Magenta Joystick is erg goed compleet silent geen switches maar een magneet die jou inputs anoloog naar digitaal switched. Je kunt via de software pebaalde eigenschappen veranderen zoals de "throw" of "actuation" sky is the limit als je bijvoorbeeld charge characters gebruikt kun je een profiel aanmaken door de "cardinals" aan te passen of als je motion characters gebruikt dan kun je je diagonals aanpassen en heel wat meer zie video:

Voorheen gebruikte ik Sanwa Silent JLF Joystick (JLF-TPRG-8AYT-SK) met Kowal actuator wat ook een geweldige stick is vind hem beter dan de stock JLF.
    Ook Seimitsu LS-40-01 en de Seimitsu LS-58-01 zijn brute sticks alleen ze maken voor mij een te luide geluid.
    Heb geen spijt van de Magenta aanschaf ook al kost ie een flinke duit + bezorg kosten en inklaringskosten uit de USA.

Vraagje maak je ook Plexi covers voor de Madcatz TE2 (dus niet de TE2+) als je ze maakt maak je ook ZWARTE MATTE plexi cover?

Groetjes.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Wauw dat is wel vet zeg

TE2 kan ook, maar mat zwart heb ik alleen in 3mm dikke platen, dus het dat is wel dikker dan gewoonlijk.
    (doorzichtige platen zijn 1mm dikte)

Ingeschreven
    Mon 24-Jun-13
    Credits
    109
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Wauw dat is wel vet zeg

TE2 kan ook, maar mat zwart heb ik alleen in 3mm dikke platen, dus het dat is wel dikker dan gewoonlijk.
    (doorzichtige platen zijn 1mm dikte)
    Dank je voor de reactie,

Is het niet 2mm? Maar goed wat moet ik me daarbij voorstellen met die 3mm gaat het wel passen op mn TE2? Ik denk dat mn "bezel" omhoog word gedrukt. Enig idee hoe het er gaat uitzien kun je me wat meer vertellen. Alvast dank.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    In mat zwart heb ik helaas niet dunner dan 3mm.
    Het wordt denk ik wel te krap voor onder de bezel, volgens mij kan je wel de hele bezel eraf slopen, dat je dan de cover met schroeven vast maakt.
    Maar het lijkt mij een beter idee om gewoon een transparante cover te nemen dat standaard onder de bezel past en daaronder zwarte artwork o.i.d. te plaatsen.

Ingeschreven
    Mon 24-Jun-13
    Credits
    109
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    In mat zwart heb ik helaas niet dunner dan 3mm.
    Het wordt denk ik wel te krap voor onder de bezel, volgens mij kan je wel de hele bezel eraf slopen, dat je dan de cover met schroeven vast maakt.
    Maar het lijkt mij een beter idee om gewoon een transparante cover te nemen dat standaard onder de bezel past en daaronder zwarte artwork o.i.d. te plaatsen.
    Dank voor de reactie,

Ik heb even gekeken maar zie geen Optie voor de zwarte matte 3mm plexi hoe kun je deze bestellen? Ik ga zowiezo de 2mm plexi bestellen de 3mm zwarte mischien ook maar niet 100% maar Wil wel de Optie hebben mocht ik hem toch willen. Alvast dank.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    12.291.536
    Mentioned
    240 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Je kan gewoon deze bestellen:
    https://www.highflow.nl/modding/lase...e-2-cover.html
    Bij opmerkingen (onderaan de kassapagina) vermelden als je een zwarte wilt (of iets anders)

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten