• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hoi allemaal, ik ben Raymond

Koekies

New member
Beste HighFlow members,

Mijn naam is Raymond, uit de 70ties van de vorige eeuw ;-)
Als kinds af aan opgegroeid met de Commodore 64, gevolgd door de eerste i8086 via mijn ICT opleiding en heb de eerste harddisk van 10MB in bedrijf zien gaan.
Reeds jaren als ICT-er aan de slag en in mijn vrije tijd ben ik vak-fotograaf, gebruik mijn PC voor fotobewerking en games.
Daarnaast host ik een aantal VPS servers, beheer en bouw ik websites in Wordpress.

Mijn huidige PC is een i7-4770K met 32 GB geheugen op een Gigabyte Z87X-UD5H moederboard en een big tower.
Daarbij maak ik gebruik van een SSD van 500 GB voor mijn system drive en voor opslag een RAID5 configuratie met 4 schijven van 3TB. Extern sla ik alles op middels een externe NAS.
Ik hou wel van een beetje lekker geluid en gebruik daarbij de Logitech THX setje of voor wat stilte om me heen de Sony WH-1000XM2 bluetooth koptelefoon.
De cooling is waardeloos en tijdens het gamen loopt de temp van processor giga op.
De videokaart is een ASUS Rog Strix GTX 1070 kaart die wel koel blijft.
Alles is lucht gekoeld.

Nu komt er wat geld vrij en wil ik graag een nieuw systeem in elkaar gaan zetten.
Aangezien ik niet blij ben met de luchtkoeling heb ik mijn zinnen gezet op mijn eerste waterkoeling project.
Voor waterkoeling heb ik totaal geen kaas van gegeten en hoop hier met behulp van HighFlow en de HighFlow members gebruik te mogen maken van alle kennis die hier aanwezig is om mijn skills bij te werken.

Dit is in het kort een beetje mijn inleiding!
Allen dank voor jullie tijd ;-)
 
Welkom Raymond,

Goed om te horen, Leeftijd maakt niks uit!!! hopelijk word het water koelen als een virus haha ik leer ook nog iedere dag dingen ben benieuwd naar je nieuwe systeem!!!
 
Hoi Alecs,

Dank je voor je berichtje!

Inmiddels heb ik ook al een oproepje geplaatst in de rubriek Watercooling advies met mijn opzet wat voor een PC die ik wil gaan bouwen. Nu nog het gevoel van met lood in mijn schoenen maar met een beetje steun en toeverlaat van de profs hier hoop ik dat het lood in mijn schoenen zich omzet naar een fun project om mijn eerste watercooling PC tot een succes te brengen. Het is mijn eerste stap in watercooling ;-)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
F Hoi allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
S Sharing - Antec 900 - Hoi Allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Hoi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
J Hoi ik ben Jamie :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
J Hoi ik ben Jelte Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
S Hoi Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
joostgvk Hoi ik ben Joost! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
D hoi ik ben david dit is mij pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
T Hoi, Ik ben Tom ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 28
argon Hoi :D! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Zwelgje Hoi nog een Sander voor stellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W Hoi Wilco Hier Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
R Hoi Highflow members Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Freddy [2023] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Freddy [2022] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 2
Freddy [2021] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 3
D hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
HighFlow Fijne Paasdagen allemaal! (maandag 13-04-20 geen verzendingen) HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy [2019] Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 8
S hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Bart D Heeey allemaal - Bart D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
O Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
S Slipstream; Goede avond allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
C Hey allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
D PC opstarten, schema van wat er allemaal gebeurd Hardware & Software 16
M gaat dit allemaal werken? Advies Waterkoeling Setup 54
I Hallo Allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
J Wat heb ik allemaal nodig?? Waterkoeling 6
ShockRaver D5 + reservoir? wat heb ik allemaal nodig? Waterkoeling 26
A Hallo allemaal, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
HighFlowSTER hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Xtrafresh Welke kwalen heb jij allemaal? Gezondheid en Sport 140
J Hallo allemaal! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
maomanna Kies en Kijk! (allemaal even doen) Algemene Discussies 37
blingbling Hallo allemaal Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 17
R Ik zie allemaal BEEESJES uhm bubbeltjes Waterkoeling 10
Freddy Fijne feestdagen allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 40
vincent hallo allemaal ff voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
T Hallo, ik ben Leon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
W Hallo Ik ben Jan Willem Advies Waterkoeling Setup 4
M Ik ben Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
C Hallo Ik ben Melvin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Hallo ik ben Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan