+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hallo, ik ben Leon

Junior Member Tuccie306 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 14-Apr-19
    Credits
    254
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Hallo, ik ben Leon

Hallo,

Ik ben Leon , 23 jaar oud en werk in Rotterdam. Mijn hobby's zijn gamen/ computers en motorrijden.

Ik heb steam en origin. Speel op het moment veel battlefield 5 en Anthem en in het verleden veel CSGO.

Ik heb zelf enkele maanden geleden een nieuwe computer gebouwd met de volgende onderdelen:

Intel Core i5-9600K Boxed

MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon AC

MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G

WD Blue WD30EZRZ, 3TB

Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Wit

Corsair Hydro H100i RGB Platinum

Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16

Corsair RM650x Zwart

Crucial P1 500GB

Ik ben hier terecht gekomen via google toen ik zocht op overclocken. Op het gebied van overclocken ben ik alles behalve thuis en hoop hier op het forum het n en ander te leren. Maak mijn eigen best zorgen over het doorbranden of slopen van mijn hardware hierbij.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,

Leon

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier hier!

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Welkom op het forum.
    chef prutsert

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.652
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    Hey welkom,

Zo ben ik ook begonnen. Althans, nadat ik mijn pentium 4 eerst vol goede moed had overclockt maar het gek vond dat de pc overleed nadat er zo'n typische verbrande geur uit de kast opsteeg.

Waterkoeling is wel een redelijk goede oplossing als je je hardware iets meer de sporen wilt geven.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Junior Member Tuccie306 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 14-Apr-19
    Credits
    254
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    MrGiorgio, ja bedankt.

Ik wil die situatie graag vermijden haha, vind het niet waard om 4 a 500 euro uit te geven omdat ik niet kan overclocken.

Maar als ik het aantal volts gewoon op automatisch laat staan, kan er in principe weinig fout gaan toch?

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Klopt, maar vergeet niet dat wanneer je de warmte niet snel genoeg afvoert, je thermal throtteling krijgt. je cpu wordt dan ook automatisch weer terug geschroefd. Goede koeling geeft ook doel aan de overclock.
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    579
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    welkom op het forum.

Ik ben hier ook via google terechtgekomen eens ik begon op te zoeken naar overclocken...

1ste laten bouwen (wist ik nog veel dat het een groot plezier is om dit zelf te doen)
    2de enkele jaren terug zelf gebouwd met AIO-setje,
    en nu begonnen aan 3de waarbij ik deel wil modden en custom-loop wil bouwen.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten