+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen - JeroenNietDoen79

Junior Member JeroenNietDoen79 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 06-Nov-19
    Credits
    281
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Even voorstellen - JeroenNietDoen79

Hallo Highflow forum!

Even bij deze voorstellen. Mijn naam is Jeroen, 40 jaar, getrouwd en ik woon in Vlissingen. Ik ben werkzaam als systeembeheerder. Ik bouw zelf mijn PCs sinds 1998, PII, K6-2, P4, Athlon 64, Core2Duo, Core i5, Core i7 om even het CPU verloop weer te geven. Sinds ik werkzaam ben bij mijn werkgever maak ik elke 3 jaar gebruik van de PC regeling waarbij een budget van €2300,- beschikbaar komt. Dit stelt mij in staat om geen compromis te hoeven stellen. Met uitzondering van komende build daar er ook een nieuwe monitor bij moet.

Ik heb de laatste 3 systemen gebouwd op basis van aesthetics. Vorig jaar wou ik graag al een custom loop maar uiteindelijk eerst een AIO genomen. Ik vind het aanzicht van waterkoeling, pomp, radiatoren en fans erg mooi. Om die reden heb ik dan ook besloten om mijn komende build in te richten met een custom loop.

Mijn huidige config:
    MOBO: Asus Maximus IX Hero
    CPU: Intel i7 7700K @ 5GHz
    MEM: G-skill Trident-Z 3000MHz CL15 32GB RGB
    VGA: Asus GTX 1080 A8G
    HDD1: Samsung NVME OEM 128GB
    HDD2: Crucial MX300 256GB
    PSU: Corsair RMx650
    CASE: Fractal Define S
    Koeling: NZXT X62 AIO met 4 Corsair ML120 in push/pull

Mijn toekomstige config:
    MOBO: Asus Strix X570-F
    CPU: AMD Ryzen 3700X
    MEM: G-skill Trident-Z 3600MHz CL16 16GB RGB
    VGA: Inno3D RTX 2070 Super Chill Frostbite
    HDD1: Kinston A2000 500GB
    PSU: Corsair RMx750
    CASE: Lian Li O11 dynamic (wit)
    Koeling: 1 60MM EKWB XE360 of 2 45mm HWlabs GTS360 radiatoren, 6 EK vardar 120ER RGB fans. Distro plate of pump/reservoir combo.

Zoals je ziet een behoorlijk plan voor mijn 1ste custom loop waar ik zeker nog niet alles afgestemd heb. Ik heb nog vragen over de keuze van de pomp in relatie tot pressure / flow maar daar ga ik zeker nog een aparte post voor maken. Zoekende naar informatie over custom loops kwam ik al snel op dit forum uit, zodoende ook geregistreerd.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.880
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    He, welkom en veel leesplezier.

Hebben ze dat nog bij jullie zo'n pc regeling? Begint nu wel zeldzaam te worden. Dan heb je echt geluk.

P.S. mooie case, ik ben wel benieuwd naar de foto's van je toekomstige rig.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Junior Member JeroenNietDoen79 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 06-Nov-19
    Credits
    281
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Nou het is allang niet meer de klassieke PC prive regeling. Bij ons is het feitelijk een renteloze lening die uitgesmeerd over 3 jaar van je netto loon wordt ingehouden. Je betaald het dus gewoon zelf maar deze manier maakt het wel een stuk dragelijker wanneer je highend systemen maakt.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    15.763.621
    Mentioned
    243 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Welkom op het forum, alvast veel lees en type plezier hier!

Dat is idd een nette regeling!

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    17.701
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Welkom op het forum.
    chef prutsert

Member Alecs010 has a spectacular aura aboutAlecs010 has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Fri 15-Jan-16
    Credits
    1.219
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5
    Welkom!!!

+ Plaats een Reactie