+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: welke diameter sleeve?

Member aaronito is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 22-Aug-14
    Credits
    1.357
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6

welke diameter sleeve?

beste,

omdat ik geen gesleeved floppy kabel vind zou ik graag deze zelf proberen te sleeven, maar de vraag is welke sleeved flex of hoe jullie het noemen diameter moet ik nemen om deze kabel te sleeven is dit 4mm of 3mm.
    ik zou graag kabel per kabel sleeven.

ik heb al eens 3mm besteld en geprobeerd maar ik vind dat deze er erg stroef overheen gaat en zelf de sleeved flex beschadigd waardoor deze niet meer zo strak er uit ziet.

dit is de kabel die ik wil sleeven maar dan in een langere versie.

4-Pin Molex -> Floppy Adapter - 6cm - 26623A

alvast bedankt

aaronito

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    3mm gaat over de meeste stroomkabeltjes, maar als dat in jouw geval nog net te klein is, kan je deze nemen:
    Teleios Premium grade sleeving - 4mm - Black - 10M

Member aaronito is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 22-Aug-14
    Credits
    1.357
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    3mm gaat over de meeste stroomkabeltjes, maar als dat in jouw geval nog net te klein is, kan je deze nemen:
    Teleios Premium grade sleeving - 4mm - Black - 10M
    freddy,

ik heb deze eergisteren besteld en die komt morgen toe met de post.
    is deze sleeved een beetje van goede kwaliteit en niet zoals dat ene setje van op shop van mindere kwaliteit.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.048
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Kwaliteit is goed, als je het al hebt besteld, kan je dat straks zelf beoordelen

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten