+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Fan blade 120 mm loshalen ?

The Black Mozart Restyle 88Gamer88 will become famous soon enough88Gamer88 will become famous soon enough 88Gamer88's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Jul-09
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12

Fan blade 120 mm loshalen ?

Hello allemaal ,

Ik heb hier paar TT fans liggen waar van ik de Fan blade er af wilt hebben.
    Bij veels fans die ik tot nu toe gehad heb was het gewoon een kwestie van drukken en het kwam met magneet en al van de spoel af.

Maar dat krijg ik met deze fans niet voor elkaar, heeft iemand misschien wat tips voor me .

Heb zelf al iets te hard gedrukt, en had het motortje los gebroken.

img_20130729_130216.jpg

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    int midden zit een rubbertje, loshalen en een magisch clipje houd de rotor vast
    Long time lurker

The Black Mozart Restyle 88Gamer88 will become famous soon enough88Gamer88 will become famous soon enough 88Gamer88's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Jul-09
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Wat voor rubber bedoel je Kenny ?, in het midden van de printplaat is plastic.
    Dis is afgebroken van het frame. voor de rest zie ik nergens een rubbetje :$

Ingeschreven
    Sun 05-Jul-09
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ik heb het al door thanks, ik snapte hem in het begin niet wat je bedoelde maar nu gelukkig wel

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten