• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dremel accessoires poster

l3p

Moderator
Forumleiding
Misschien handig voor als je al je Dremel accessoires uit de verpakking hebt,
en de functie niet meer weet of voor welk materiaal ze zijn :)

Clickable voor PDF

 

Bijlagen

  • dremel_accessoires_klein.jpg
    dremel_accessoires_klein.jpg
    105,7 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
wat staat er op de andere kant van de poster?? zo,n lekkere dame met schoevendraaiers en steeksleutels in haar hand :p

Sorry ik kon het niet laten....


Ik wilde het liever ook laten ...

Maar ok, speciaal voor jou Vincent.

10051640-guy-with-tool-belt.jpg
 
dat denk ik niet dank gewoon dat graniet bewerken met wat hobby materiaal er behoorlijk over is :) want het speedclick mechanisme is er zelfs van uitgesleten... (zelfs de flexibele as van mijn fake dremel heeft het opgegeven) vond het gewoon raar en jammmer (blijft 20€ voor 1 schijfje) dat hij toch ineens kapot spatte...
Greetz B0B0
 
Ik had ook een origineel schijfje om wat pc kast paneel en dat is niet dik ,door te slijpen ,het scheelde 10 cm of ik had een stuk schijf recht in me keel gekregen , was een originele Dremel accessoire
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [VERKOCHT] Dremel Accessoires Verkocht 5
M Dremel sleuteltje Cases en Modding 3
l3p [VERKOCHT] Dremel 300-1/55 + Dremel Detailhandgreep 577 *Nieuw* Verkocht 29
Cygnitr0n Alles over Dremel Tool / Gereedschap Cases en Modding 20
C [VERKOCHT] Dremel 300 Verkocht 8
Sw333t [INACTIVE] Te leen gevraagd: Dremel in de buurt van Noord-Limburg (bovenste puntje) Gevonden 5
Quadcore Dremel Techniques For Case Modding (Videos!) Handleidingen en Installatie Tips 18
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Opruiming! OP = OP, behuizingen, accessoires, waterblokken en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Gaittie Corsair 750D accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
maomanna [VERKOCHT] Nikon D70s, incl accessoires Verkocht 8
JeanPaul [VERKOCHT] Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V + overige Aqua-computer accessoires Verkocht 1
A [CANCELED] Canon EOS 550D + accessoires Verkocht 13
Blackruby [INACTIVE] Cosmos S + veel accessoires! Verkocht 7
Legendary1985 [CANCELED]100m 3mm Rode sleeve Mdpc-x + benodigde accessoires Verkocht 13
Sw333t Accessoires voor Koolance HD-60 HDD block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Mobomonster Li li accessoires! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
K [IN-ACTIVE] Asus lcd poster Gevonden 1
thiesggb [IN-ACTIVE] Asus LCD-poster Gevonden 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan