+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 55 van de 55

Onderwerp: Verzamel topic handige Webshops

Senior Member gerjanlubbers has a spectacular aura aboutgerjanlubbers has a spectacular aura about gerjanlubbers's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Sep-11
    Lutten Aan De Dedemsvaart, Overijssel, Netherlands, Netherlands
    Credits
    529
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Refurbished Products - Cooler Master Europe Store

Handige websites voor leuke kastjes

Senior Member gerjanlubbers has a spectacular aura aboutgerjanlubbers has a spectacular aura about gerjanlubbers's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Sep-11
    Lutten Aan De Dedemsvaart, Overijssel, Netherlands, Netherlands
    Credits
    529
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ook ervaring met die winkel?
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    1.087
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    www.hydrographics.nl

mooi voor onderdelen .. ik heb hiermee mijn moederbord gedaan (armor gedeelte dan)

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Leuke Poolse modding site BIT-TECH Aukasz Widomski

Kabel management (sleeve, crimper, pins, cable combs), bevestigingsmateriaal (bouten, moeren, kapringen), gereedschap (UNC 6-32 tappen!)

4 zloty is 1 euro

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    PLEXIGLAS PERSPEX LICHTKOEPELS & PLAKPLASTIC vindt u bij BOUWPLASTICS
    Voor plexiglas plaatmateriaal en andere vormen, niet het grootste assortiment maar wel goede service heb ik altijd ondervonden.
    Was net langs geweest voor wat lijm en reststukjes gegoten acrylplaat - 10 euro! En ik kreeg een hele rondleiding van Alex van de magazijn en werkplaats. Ze hebben een lasermachine en zijn van plan dit jaar ook een freesmachine aan te schaffen. Leuk bedrijfje

Senior Member Tath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond repute Tath's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Credits
    4.956
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WiSK Bekijk Berichten
    Was net langs geweest voor wat lijm en reststukjes gegoten acrylplaat - 10 euro! En ik kreeg een hele rondleiding van Alex van de magazijn en werkplaats. Ze hebben een lasermachine en zijn van plan dit jaar ook een freesmachine aan te schaffen. Leuk bedrijfje
    Bouwplastics is al lang mijn vaste leverancier voor al mijn acryl. Super store.
    cnc freesmachine ja dat wil ik ook wel voor mijn volgende bouw "nog maar even door klussen".

Ben nog op zoek naar een bedrijf dat een foto "mijn avatar" op een acrylplaat kan laseren formaat is denk ik 20 x 60 cm".

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Misschien een optie om erbij te zetten: https://www.facebook.com/pages/Wrapp...35944329772004

Junior Member jvandam is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 28-Dec-14
    Credits
    787
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Eerst heb zelf een geëxtrudeerde Plexiglas plaat op maat proberen te maken, dit was geen succes. Dit spul verkopen ze in bouwmarkten, dit breekt snel en is niet geschikt voor het bewerken. Later gegoten Plexiglas plaat op maat gekocht bij een webshop, dit scheelde een hoop gedoe Plexiglas platen GRATIS op maat | Kunststofplatenshop.nl

Junior Member mousey92 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 24-Oct-14
    Credits
    465
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    5

Waar haal ik sleeve spullen?

Ik ben op zoek naar witte en oranje sleeving en krimpkous. In het 'Verzameltopic handige webshops' staat aleen Techflex!, Flexibele sleeving - draad en kabel management maar daar staan zo veel verschillende maten (1.6mm, 3.2mm, 9.5mm noem maar op) dat ik niet weet welke ik moet hebben. Ook ben ik niet helemaal zeker of hun krimpkous wel goed is.

Waar haalt iedereen zijn/haar sleeve spullen?

Ik wil trouwens geen MDPC omdat ik dat te prijzig vind

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

Tijgervarken knor roar tijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura about tijgervarken's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    refurbished hardware, heb goede ervaringen mee. JE kunt ook in Friesland afhalen: https://www.dealstunter.nl/
    [Technasium] FTW

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    16.725
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    44
    Hier nog een handige webshop,qua gereedschap.https://www.ecotools.nl/

Senior Member Bas9466 will become famous soon enough Bas9466's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 19-Feb-16
    Credits
    2.794
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    4
    bouw plastics zit bij mij op de hoek is eigenlijk Rue 58 Den Haag hebben alles

Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Allemaal PVC spulletjes te vinden hier: Home - Verpas - Groothandel in doppen en kunststofproducten
    Haikus are easy.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

User Tag List

Forum Rechten