+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: usb3 internal splitter

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    386
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1

usb3 internal splitter

Beste, al meerdere keren staan zoeken naar oplossing maar vind er niet direct 1 (ook weinig ervaring) op mijn ITX-moederbord heb ik slechts 1 USB3 (20pin). Mijn case heeft reeds 1 interne USB3 nodig, maar extra SD-kaartlezer om in te bouwen heeft ook 1 USB3 nodig. Ik had tijd geleden al hierom een splitter gekocht (https://www.highflow.nl/modding/ide-...2cm.html?sl=nl). Echter, als ik dan beide toestellen aansluit krijg ik een storing waarbij 1 van de 2 niet werkt. Mis ik hier nog iets?

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Welk moederbord heb je?
    Als het asus is dan de usb boost driver installeren,als ie beschikbaar is voor je moederbord.
    Dat heb ik ook gedaan voor mijn X99 bord,zodat je twee dingen kunt aansluiten op een usb header.

Member kwieri1985 will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 16-Nov-17
    Credits
    386
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    MB is exemplaar van Asrock Fatal1ty Z370 ITX-ac (https://www.asrock.com/mb/Intel/Fata...0Gaming-ITXac/) 1ste usb3-toestel is frontpaneel CM elite 130, 2de USB3-toestel is een icibox SD-kaartlezer IB-AC646 (IB-AC646).

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.882
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Tja asrock heeft dat niet denk ik,zo'n usb boost driver.
    Meestal 2 dingen op 1 aansluiting gaat moeilijk,want dat vraagt wel wat snelheid van zo'n usb poort,wat ie vaak niet aan kan.
    Misschien ff zoeken of asrock ook zoiets van een usb boost heeft?

misschien dit?

http://www.asrock.com/feature/XFast/XFastUSB/index.asp

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten