• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet?

joostgvk

New member
Ik heb sinds gister de Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set binnen.
Aangezien het plug and play is dacht ik terwijl mn pc aanstond even de side panel van mn systeem kast open te doen en 2 van die UV licht buizen aan te sluiten maar ze deden helemaal niks:085:

Waar zou dit aan kunnen liggen?
 
Helemaal niks of heel zwak? Het kan zijn dat ze eerst even op moeten warmen.
Verder weet je zeker dat de aansluiting waarop ze zitten voldoende spanning bevat?

Plaats ze anders als de computer uitstaat en zet de computer aan, misschien dat dat helpt.

Het zou ook een defect product kunnen zijn.
 
Niks aansluiten als er spanning op staat ,gewoon via de juiste weg aan en uit,de knop zit er niet voor niks op,
je voeding krijgt een plotselinge piek die niet goed is
als ik met me SSD kaartje erin ,een ccfl aan en uitzet, door middel van de molex loopt win 7 gewoon vast ,met een gewone hd geen last
zal wel door hoogfrequent komen dat dit elkaar beïnvloed ,afijn beter voorkomen als genezen imho
 
@joostgvd: ledstrips zijn eigenlijk wel in veel opzichten beter ja, meer verschillende maten meer licht (alleen minder verdeeld licht)

@corecrusher: dan heb jij denk ik niet zo een goeie voeding, want ik doe dat wel eens en nog nooit iets gemerkt...
 
@corecrusher: dan heb jij denk ik niet zo een goeie voeding, want ik doe dat wel eens en nog nooit iets gemerkt...

Nope ben er achter door deze vraag te stellen aan de leverancier.
blijkt dat er een piekspanning beveiliging inzit ,als de PSU draait en er komt onverwacht een spanning op ,en slaat de PSU uit om beschadigingen te voorkomen aan de rest van de apparatuur ,tevens melden ook hun niks aansluiten als je pc draait,omdat dit geschakelde voedingen zijn,en het gewoon niet goed is voor PSU en hardware

linkt me beter om mee te geven aan mensen dat ze dit niet doen ,dan hun dure spulletjes op de weegschaal te leggen ,zoals ik zei ,voorkomen is beter als

@Stephan---pro tnx voor deze tip multicolor leds en zeer goedkoop ,valt zeker wat van te maken .
 
Nope ben er achter door deze vraag te stellen aan de leverancier.
blijkt dat er een piekspanning beveiliging inzit ,als de PSU draait en er komt onverwacht een spanning op ,en slaat de PSU uit om beschadigingen te voorkomen aan de rest van de apparatuur ,tevens melden ook hun niks aansluiten als je pc draait,omdat dit geschakelde voedingen zijn,en het gewoon niet goed is voor PSU en hardware

linkt me beter om mee te geven aan mensen dat ze dit niet doen ,dan hun dure spulletjes op de weegschaal te leggen ,zoals ik zei ,voorkomen is beter als

@Stephan---pro tnx voor deze tip multicolor leds en zeer goedkoop ,valt zeker wat van te maken .

ja dat zoizo, als het niet hoeft dan niet...

wat voor een voeding gebruik jij dan??
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Revoltec Ultra Bright Cold WHITE Light - 30cm TWIN set Cases en Modding 10
brazen Revoltec Ultra Bright Cold WHITE Light - 10cm TWIN set Cases en Modding 1
Sanders Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 10cm TWIN set HighFlow Product Reviews 8
MonsterEnergy Ultra Bright Cold Light Groen?? Cases en Modding 3
Foxdelta-Mods Revoltec Ultra Bright Cold WHITE/RED Light - 30cm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Jason Lamptron HM173 Portable Display for AIDA64 - 17.3" IPS, HDMI, Ultra-thin narrow edge/bezel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Magicool 240S & 360S G2 Ultra Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Witte Prolimatech Ultra Sleek Vortex 12 en Titan TFD-12015H12ZP/KE(RB) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Hightower nieuwe monitor ultra wide Hardware & Software 12
Tath Bitspower Water TanK Z-Multi Ultra 50/100/150/200/250 (POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M advies gevraagd: aansluiten Aquacomputer Ultra pomp op Aquabay+Aquatube Waterkoeling 3
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
Sanders ['VERKOCHT'] Koelpasta Coollaboratory Ultra Verkocht 3
J [IN-ACTIVE] Aqua-Computer Aquastream XT USB 12V - Ultra Verkocht 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
stravinski NetGear ReadyNAS Ultra 2 hardeschijven instellen Hardware & Software 1
Legendary1985 [GEWEIGERD] Ultra highend bench/game pc’tje met ultra highend koeling Verkocht 7
M Innovatek AGB-O-Matic - Eheim 1046/1048 Reservoir Blue op een Aquastream XT ultra Waterkoeling 2
D Aqua-Computer Aquastream XT USB - Ultra <VS> Laing D5-MCP655 Waterkoeling 0
dark viper zwolle 8800 ultra fan connector Hardware & Software 13
PasLis [VERKOCHT] EVGA 8800 Ultra Superclocked Verkocht 4
brazen [INACTIVE] GeIL 6GB DDR3 Ultra+ 1600 C7 Triple kit (GUP36GB1600C7TC) Verkocht 6
arwin74 poweradjust 2 USB, ultra version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Welke processor kan elk spel op ultra high spelen. Hardware & Software 11
Crispii Thermalpad Ultra 5W/mk 100x100x1.5mm (1 Stuk) Overige Koeling 0
M Aquasteam XT Ultra: Fans gaan niet aan. "Error at Fan output Aquasuite" Waterkoeling 1
M XSPC 450 Pomp vs Aquastream XT Ultra prestaties Waterkoeling 5
T Aqua Computer XT ultra krijg ik niet werkend!! Waterkoeling 7
M Aquastream XT ultra aangesloten, maar het pompt niet? Heb ik het goed aangesloten? Waterkoeling 18
M flowmeter op de ultra XT van aqua computer Waterkoeling 6
Colossus Ultra X4 1600 Watt Full Modular Power Supply HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
S Zalman MFC3 Fan Controller + 4 ultra Kaze Overige Koeling 23
S Scythe Ultra Kaze 3000 rpm Overige Koeling 7
Fuwa Fuwa Led 3mm Ultra Helder Metal draad mogelijk te buigen? Handleidingen en Installatie Tips 1
W CPU Temps met TFC Quad, Ultra Kaze Fans en MCP350 Waterkoeling 16
N Thermalright Ultra-120 eXtreme Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
M probleem bij montage ek-fc8800 gtx/ultra plexi Waterkoeling 3
B Bestelling Thermalright Ultra-120 Extreme HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
V Antec Veris Multimedia Premier / iMON Ultra Bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 28
maomanna Thermalright Ultra-120 Extreme Overige Koeling 7
Freddy Scythe Ultra Kaze 120MM Fans, 3000RPM!!! Overige Koeling 3
Freddy ATI 3870 X2! Verslaat 8800 Ultra?! Hardware & Software 14
D Revoltec Mini Dual Cold Cathode - wit (10cm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Legendary1985 cold plate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan