+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Micro-ATX in Mini-ITX behuizing?

Junior Member Mutevibes is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 07-Oct-14
    Credits
    366
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

Micro-ATX in Mini-ITX behuizing?

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, want ik weet iets niet helemaal zeker.
    Vandaag zag ik een Mini-ITX behuizing van CoolerMaster die ik heel mooi vond en geweldig zou staan op mijn bureau.

Nu is alleen het mogelijke probleem dat ik zelf een Micro ATX moederbord heb (MSI B85M P33).
    Zou mijn moederbord in de behuizing kunnen? of kan ik beter zoeken naar een andere behuizing?

groetjes
    MuteVibes

Tijgervarken knor roar tijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura abouttijgervarken has a spectacular aura about tijgervarken's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 30-Sep-14
    Credits
    1.451
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    kijk anders even op hardware.info naar de aerocool strike-x cubeis misschien betere keuze dan die van CM
    [Technasium] FTW

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Mini ITX is kleiner dan m-ATX. Een mATX moederbord gaat dus niet in een ITX behuizing passen (althans, in sommige gevallen is het mogelijk door de case te modden). Maar wellicht is het makkelijker om aan te geven welke Cooler Master behuizing je op het oog had.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten