+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Koeling HiFi kast

Junior Member Xstreamer is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 12-Sep-18
    Credits
    180
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Nou, ik heb nu die Lamptron FCT Fan Controller, maar die doet niks wat ik wil.
    Ik heb ter test 1 fan aangesloten met 1 heat sensor. Temp 25 graden wordt aangegeven, fan draait op max.
    Ik zet 'm op auto stand, hou fan 3 sec ingedrukt voor A/B settings, kies dan als 40C, stand 100%. Dan denk ik, pas bij 40C gaat die dan op max. En ervoor uit. Maar niks, blijft gewoon op 100% draaien op auto stand.
    Dus ik denk, probeer ik 20C en dan stand op 0%. Het is 25C, fan blijft op 100%.

Geen idee hoe dit zou moeten werken?
    Bovendien is het scherm bijzonder onresponsive. Heel vaak klikken en pielen om simpele settings ingesteld krijgt.
    Laatst gewijzigd door Xstreamer; 14-11-18 om 11:47.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.119.173
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Als je wilt dat ie op 100% gaat boven 40 graden en onder 40 graden op 10%, dan moet je het aantal graden op 40 graden instellen en de percentage op 10%.
    In dit filmpje wordt het goed uitgelegd vanaf 4:00:
    https://youtu.be/Mciw0-IYGWk?t=240

Je moet met puntje van je vinger drukken, tis even wennen en pielen in het begin, maar je moet uiteindelijk wel doorkrijgen waarop de touchscreen reageert.

Junior Member Xstreamer is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 12-Sep-18
    Credits
    180
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    1
    Ah zo! Thanks. Ik snap 'm nu. :-) De boel zojuist geīnstalleerd, lijkt allemaal goed te werken. Had voor 't mooie nog meer dan 1 switch punt gehad qua fan speed > temps, maar met de fans die ik hiervoor gebruik maakt het weinig uit. Die hoor je toch niet, ook niet op 100%. Dus prima zo ;-)

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.119.173
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Fijn dat het zo is opgelost!

+ Plaats een Reactie