+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: het sleeven van niet psu kabels

Junior Member Deadslim77 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Thu 10-Jan-19
    Credits
    423
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

het sleeven van niet psu kabels

nu ik druk heen en weer aan het switchen ben met ideeŽn, een vraag over niet PSU kabels..

Ik heb van de week al wat witte Sata kabels, USB kabels, audio en frontpanel kabels, binnen gehad van HighFlow, en nu wil ik, eigenlijk de niet zichtbare zijn kabels (die onderin de kast van bijv de fans ( Corsair LL120 PWM en RGB) in het zwart sleeven zodat ze netjes bij elkaar maar uit t zicht blijven, en evt de gedeeltes die zichtbaar zijn in de kast wit sleeven.
    Zijn er adressen waar je daarvoor terecht kan, bij de plaatselijke kabelboer (Zo zag ik vanmiddag bij mij in de buurt Vanoostvoorn.nl ) Beetje in het idee van die AIO cablemod aftermarket sleeves? Of zijn er al andere adressen bekend?

Mvg
    Machil

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.267
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Als het uit zicht is en je wilt de kabels netjes bundelen, voldoen Tie Wraps of klitteband prima

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten