• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geplotterde stickers

michielh3

New member
Hey allemaal,

Ik ben voor mijn casemod opzoek naar een bedrijf dat geplotterde stickers levert.
Na een zoektocht via google kom ik alleen maar reclamebedrijven tegen of andere louche zaken waar ik niet zo veel vertrouwen in heb ..

Heeft iemand hier ervaring met een bedrijf dat geplotterde stickers aanlevert?
Of heeft iemand een andere oplossing ? ( het gaat om een sidepanel )

-Michiel
 
Er was Waarsch spraken om HF ook geplotterde stickers te laten maken, maar ik weet niet of freddy al een leverancier heeft gevonden of er uberhaubt tijd nog aan besteed heeft.
 
Ik heb er nog niet naar gekeken, dat ga ik doen zodra de huidige stickers bijna op zijn (duurt nog een tijdje, redelijk veel laten drukken :)).

Je zou kunnen kijken bij de lokale (kleinere) autogarages, zij bieden vaak reclame drukwerk aan voor zakelijke auto's/busjes etc.
Dat zijn ook geplotterde stickers en denk ook voordeliger voor de kleinere aantallen.
 
Bij mij zijn ze zo geleverd ;)

CIMG2594.jpg


CIMG2587.jpg


Zeer mooi, dus als Hf er ook mee kom wordt t vast zeer populair.
 
Waar heb je ze vandaan dan ?
Ik ben bij wat lokale autoboertjes geweest en niemand die geplotterde stickers levert ( wel eentje die zeefdruk doet, maargoed daar was ik niet naar opzoek :p )
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan