+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Onderwerp: de corsair garantie service

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28

de corsair garantie service

Sinds kort de gelukkige eigenaar van een corsair 600T behuizing, die me echt super bevalt
    Nu was er echter een klein probleempje mee. 1 van de sluitingen van het zijpaneel was defect, geen idee hoe maar veertje was weg gesprongen en plastic stukje afgebroken. niet echt schokkend nog gewoon te gebruiken alleen met de hand dicht doen i.p.v. een veer die alles afsluit.
    Nu claimt corsair natuurlijk 2 jaar garantie te geven op de behuizing en ondanks dat dit niet echt schokkend was toch de stoute schoenen aangetrokken en een rma mailtje verstuurd naar ze. Binnen een dag een reactie terug met een mail adres waar ik een berichtje heen moest sturen met de schade en om welk onderdeel het ging. Zoals gezegd was het maar een sluiting van het zijpaneel dus dat ook netjes gemeld.
    Gister toen ik thuis kwam briefje in de bus van UPS dat er een pakje voor me was afgeleverd bij de buren. Ik ff zwaar denken, want had toch echt niets besteld en het defecte onderdeel van me behuizing paste voor mijn gevoel gewoon in een stevige envelop. Ik dus maar ff naar buren gegaan en pakje opgehaald is het dus gewoon een doos van 10 cm dik en 80 bij 80 cm groot. Verbaast toch maar is naar de afzender zitten kijken, want wie stuurt mijn nou zomaar een pakje. Was dus toch corsair, erg verrast dus maar is gaan kijken wat er in het pakje zat. Zit er dus gewoon een volledig nieuw side panel in. En de kosten, nou das was ook schrikken. Was helemaal nada noppes niets. Dit vind ik toch wel een heel erg goede service moet ik zeggen Een ervaring die je in de huidige tijd niet vaak meemaakt denk bij bedrijven.

Volgende case word dus zeker weer een corsair behuizing want dit soort service zie ik erg graag (gewoon Freddy waardig zelfs )

Arwin (nu super groot corsair fan dus)

Senior Member brazen is on a distinguished road brazen's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 07-Aug-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Yup, zo is mijn ervaring ook. EVGA, Corsair, top merken.

MB: EVGA X58 Classified 3 (E770 - 74)
    CPU: Intel Core i7 950 w/HT Linx stable @ 4.25 GHz
    RAM: Corsair Dominator GT 2000MHz C8 6GB
    GPU: EVGA GeForce GTX 570 SC SLI
    SSD: OCZ Vertex 2 120 GB
    HDD: 2x Samsung Spinpoint F3 1TB
    AUD: Asus Xonar Xense
    PSU: Corsair AX1200
    CASE: SilverStone FT02B-W (WC)

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Corsair is inderdaad geweldig met zijn RMA !

Stuurde mijn HX1000 op ivm te hoge voltages en een paar dagen later een splinternieuwe voeding

Super Moderator Johnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond reputeJohnny has a reputation beyond repute Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Credits
    1.892
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    39
    Dat is erg netjes zeg!
    Dan ga ik dat ook doen voor mijn corsair700d, de powerbutton is daarvan kapot gegaan

Bezig met houten pc... Alex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the rough Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Dit is dus ook de reden dat ik altijd bereid ben een paar tientjes extra meer neer te leggen voor producten van fabrikanten zoals EVGA en Corsair. Sublieme klantenservice en kwaliteit is in mijn ogen wel wat waard .
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Dit is dus ook de reden dat ik altijd bij Freddy bestel Sublieme klantenservice en kwaliteit is in mijn ogen wel wat waard.

Senior Member brazen is on a distinguished road brazen's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 07-Aug-10
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Het heeft ook met gunnen te maken, toch?

MB: EVGA X58 Classified 3 (E770 - 74)
    CPU: Intel Core i7 950 w/HT Linx stable @ 4.25 GHz
    RAM: Corsair Dominator GT 2000MHz C8 6GB
    GPU: EVGA GeForce GTX 570 SC SLI
    SSD: OCZ Vertex 2 120 GB
    HDD: 2x Samsung Spinpoint F3 1TB
    AUD: Asus Xonar Xense
    PSU: Corsair AX1200
    CASE: SilverStone FT02B-W (WC)

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Credits
    680
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Dit is dus ook de reden dat ik altijd bij Freddy bestel Sublieme klantenservice en kwaliteit is in mijn ogen wel wat waard.
    slijmbal maar toch is dat zekers wat waard !
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

l3p
    l3p is offline.
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    224.246
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Boiler Bekijk Berichten
    slijmbal maar toch is dat zekers wat waard !
    Dat heeft niets met slijmbal te maken hoor, als ik tegenwoordig hardware of wat dan ook wil bestellen
    vraag ik eerst altijd aan Freddy of hij het kan leveren.
    En dit heeft echt puur met het snelle handelen, de service en de kwaliteit van Freddy te maken

Senior Member The Boiler has a spectacular aura aboutThe Boiler has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Tue 19-Oct-10
    Credits
    680
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Dat heeft niets met slijmbal te maken hoor, als ik tegenwoordig hardware of wat dan ook wil bestellen
    vraag ik eerst altijd aan Freddy of hij het kan leveren.
    En dit heeft echt puur met het snelle handelen, de service en de kwaliteit van Freddy te maken
    slijmbal was grapje de rest was serieus
    Heb geen geld zat alleen geld om zat te worden
    The Boilers Shiptheme casemod

Junior Member Dirk G is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 30-Sep-16
    Credits
    525
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

K95 rgb

Ik heb mijn toetsenbord tweede hands van iemand overgenomen en heb de bon niet meer. Zou corsair hier dan ook garantie op geven? Mijn computer pakt het toetsenbord soms niet en dan kun je dus niks. Ook een paar ledjes kunnen niet meer het hele rgb spectrum weergeven. Plz Help??

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Je kan daarvoor het beste even Corsair benaderen: https://corsair.secure.force.com/home/home.jsp

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten