• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

biohazard modding materiaal

point7

New member
hey.

bestaad er eigenlijk modding materiaal met het biohazard logo in en of eventueel de naam biohazard er bij onder ook en dan nog de kleur groen ;)
ik wil mijn case zo wat modden in het thema biohazard en wil op mijn window zo een biohazard logo staan hebben dat er pricies in gezandstraald is .
en eventueel nog een airbrush job op de case.
of bestaad er ook iets dat ik in de case kan leggen waar het logo in oplicht ?

heb al wat gezocht maar ik vind alleen maar wat fan grills en van die klein prullekes.
het is voor een corsair 800d case
 
bestaad er eigenlijk modding materiaal met het biohazard logo in en of eventueel de naam biohazard er bij onder ook en dan nog de kleur groen ;)

Er is bijna geen kant en klaar moddingmateriaal, maar alles is wel materiaal om mee te modden :D
Ga is langs een industrieel sloopbedrijf, daar kun je vast wel wat biohazard logo's van tanks enzo vinden ( pas wel op, want het is dan echt biohazard! )

ik wil mijn case zo wat modden in het thema biohazard en wil op mijn window zo een biohazard logo staan hebben dat er pricies in gezandstraaldis .
en eventueel nog een airbrush job op de case.

Zandstralen moet je custom laten doen, je kunt het ook laten slijpen of graveren.
Voor airbrushen geld hetzelfde

of bestaad er ook iets dat ik in de case kan leggen waar het logo in oplicht ?[

Als je een UV actief logo kunt vinden dan kun je een UV-lamp in je case monteren ( uit het zicht ) en die met een schakelaar aan/uit zetten om het logo op te laten lichten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
djghostogb djghostogb Henk niewePC vraag over waterkoeling en modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
D modding als werk? Cases en Modding 6
Zwelgje Parvum Systems - MODDING CUBE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
SynthaxBE Darkside modding (UV LED strips etc.) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
N Noob into modding paar vraagjes Cases en Modding 1
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
l3p [IN-ACTIVE] Compleet BitFenix Alchemy Premium modding series pakket Verkocht 4
Sw333t Modding -> SATA connectors HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F Flenkie - Frank de Vrijer - HAF 922 WC + Modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
DannyKiers Help een newbie bekend worden met waterkoeling en modding Advies Waterkoeling Setup 14
T Obsidian 800D modding Cases en Modding 7
brinkdinges [CANCELLED]Casemodding op aanvraag: Brink of Modding Verkocht 65
D Cooler Master Cosmos s modding Cases en Modding 4
rubbergun wat dingen voor modding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ZwerverRoodbaard Intel Modding Wedstrijd Nieuws en Sport 8
nbtran1975 TOOLS FOR EXTREME MODDING!! Post Pics! Cases en Modding 31
Quadcore Dremel Techniques For Case Modding (Videos!) Handleidingen en Installatie Tips 18
Robin HAF932 Modding Cases en Modding 38
ShaquilleMoreno Extreme modding Algemene Discussies 11
hung molex modding kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
J Kan dit materiaal in de loop? (messing, koper, delrin) Waterkoeling 4
P [ TKA ] Watercooling materiaal ( EK, swifttech, bitspower , cpu , gpu blocks ... ) Verkocht 1
Q Tips, toevoegingen over bij elkaar gezocht materiaal Advies Waterkoeling Setup 17
C custom backplates voor GPU's welk materiaal ? Cases en Modding 3
arwin74 fan filter materiaal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
S Materiaal voor ronde vormen te maken. Cases en Modding 2
Freddy HighFlow Promotie Materiaal, Banners, Logo's, etc. HighFlow Computer Cooling Shop 157

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan