• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Zwager heeft leren paintbrushen.

Ik laat het je ff weten als ik hem deze week weer spreek.
Hij gaat sowieso eerst oefenen, zoiets doe je niet de eerste keer ineens goed denk ik :)
 
het gaat om de achterwand van mijn pc ( dus waar de backplate van het mobo zit) er zullen 2 kleuren waarschijnlijk gebruikt worden.. rood en zwart,de groote moet ik nog bedenken wel kan ik je al een voorbeeld geven van het logo
bitfenixlogo.png

dit logo maar dan iets donkerder rood
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Ahtlon EK-FC780 GTX Ti heeft een bruin kleurige plek op de gpu kanaaltjes Waterkoeling 3
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
psyduck170 Alphacool D5-VPP655 - heeft deze een RPM kabel? Waterkoeling 6
N Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld Problemen & Oplossingen 20
eknaap eknaap - Erik Knaap - ??? myn computer/project heeft geen naam.....|-( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
M 8gb geheugen of een snellere processor, welke heeft meer meerwaarde.I.v.m upgrade PC Hardware & Software 4
fasster Welk formaat schroefdraad heeft de Black Ice GTS 240? Waterkoeling 2
J Heeft deze Fan de juiste aansluiting? Overige Koeling 9
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
J WC Newbie die hulp nodig heeft mbt WC i7 Advies Waterkoeling Setup 23
Slader nieuweling heeft een vragy Waterkoeling 4
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
J Nieuweling heeft XSPC Delta V3 kit vraagje Waterkoeling 1
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
Sanders [INACTIVE] Ouderwetse leren fauteuil te ruil Verkocht 10
Havvie School, opleiding, studie, studeren, leren en uit je neus vreten Algemene Discussies 70

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan