• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

ja zag laatst nog een unboxing van die fans! schijnen goed te doen en van degelijke kwaliteit te zijn:p

ik vraag me alleen af of je voor AF serie of SP serie het beste past bij een low restriction rad. ik vermoed de SP serie, maar vertel vooral wat je van die fans vind! im dying to know;)
 
mooi spul vissa.
Ben ook erg benieuwd naar de prestatie van de 2x 680 op water.

(ben aan het kijken wat ik wil, weer een dubbel gpu kaart(690) of 2x 680)

Dus kom op met die benchmarks ;)

Ik denk niet dat ik ver zal komen op water met de 680's, ben bang dat mijn rad capaciteit hem de das om gaat doen. Maar het is vooral voor de stilte, maar ik zal eens kijken hoever ik kom! :)


ja zag laatst nog een unboxing van die fans! schijnen goed te doen en van degelijke kwaliteit te zijn:p

ik vraag me alleen af of je voor AF serie of SP serie het beste past bij een low restriction rad. ik vermoed de SP serie, maar vertel vooral wat je van die fans vind! im dying to know;)

Net uitgepakt en ze zijn wel heel erg nice! De SP versie zou vooral zijn kwaliteiten laten zien bij een moeilijk doordringbaar oppervlak, en dat zijn alle rads wel zo'n beetje. De AF wordt als uitlaatfan gebruikt aan de achterkant van de case! :)
 
Zo, vandaag aardig wat uurtjes bezig geweest om de GPU'tjes te voorzien van hun nieuwe behuizing! :D Bijna alles ging dit keer in 1x goed, op de SLI connector na, die moest nog handmatig wat bijgeschaafd worden. :p

Als eerste de Typhoons maar vervangen:


2zp4dmu.jpg


35kpylv.jpg




En ook de Tacens:

9h05mh.jpg




Daarna de GPU's onder handen genomen:

2n1gcpz.jpg


fa0xvp.jpg


2najrbk.jpg


2yxp2xj.jpg


27zdqn4.jpg


16av3ab.jpg




En alles weer in elkaar:

2isidlz.jpg


sqjxbm.jpg


346xoh4.jpg


33ufluf.jpg


25i3y1y.jpg


2u5yx3t.jpg


2exv47q.jpg


sc9f9k.jpg


2r605yt.jpg


js0ho3.jpg




Nu maar weer bedenken wat de volgende update wordt..... :016:
 
Jeez Vissa, die GPU blokken... Echt prachtig! Ik was eigenlijk meer fan van de nickel-plexi blokken van EK, maar dit Acetal (toch?) ziet er ook wel heel strak uit. Ik nog steeds verliefd op de 600T trouwens. Heb je de silver versie ook al gezien?
 
Thanks Tr4il!

Ja, ik vind deze zwarte combinatie toch beter staan als doorzichtige blokken. Lekker strak zo!

De Gun Metal Grey versie heb ik gezien inderdaad, al ben ik meer gecharmeerd van het wit/zwarte. :D
 
Thanks allemaal! Vind dit er zelf ook zoveel vetter uit zien met de GPU blokjes! Opzoek naar meer verbeterpunten! :D


hoe presteren ze, die corsair fans tov de typhoons?
ziet er goed uit;)

Kan ik eigenlijk nog / niet zeggen. Ik heb natuurlijk nu 2 GPU's in de loop gezet en de typhoons direct vervangen. Idle temperatuur is op dit moment wel lager als met de typhoons, en dat met 2 extra warmtebronnen.

Als ik ga benchen zal ik de Corsairs eens uitwisselen voor de Typhoons, ben benieuwd of er veel verschil in zit.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan