+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas

Senior Member Ubbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to beholdUbbidude is a splendid one to behold Ubbidude's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 24-Jan-15
    Credits
    2.767
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    komt hij bij de ophaal balie te staan ?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    636.700
    Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    113
    Vandaag de cabinet panelen uitgelaserd, en uiteraard even snel in elkaar gezet om te kijken hoe alles staat

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    636.700
    Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    113
    De laatste paar keren dat ik aan dit project werkte heb ik gaten proberen te maken in de hoeken van de kast.
    Hierin komen de bouten om de poten vast te schroeven.

Dit "klusje" viel behoorlijk tegen, het is lastig om in een hoek te boren en een rechte gat te maken.
    De bout moet namelijk kaarsrecht uitlijnen op de bracket erachter, anders kan je het niet vastschroeven.

Na aantal uren boren, vijlen en nog meer vijlen (met beleid, anders scheurt het plexiglas) is het gelukt

Om de poten en bouten vast te schroeven, wil ik de standaard Williams New Style brackets gebruiken, maar deze zijn iets te hoog (komt tegen knoppen en andere dingen aan).

Dus even kleiner gezaagd:

En dan moet het er zo uitzien:

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    636.700
    Mentioned
    181 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    113
    Vorig jaar had ik bij mijn Stern Spiderman flipperkast (inmiddels verkocht) de speakers geupgrade.
    De oude speakers en subwoofer heb ik nog liggen.
    De subwoofer ga ik gebruiken in dit project

Zo gaat ie op de bodem, nog een beetje vies:

En een beetje opgepoetst en gepolijst:

Tis een behoorlijk grote subwoofer voor zo'n kleine cabinet

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

User Tag List

Forum Rechten