Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
EyeFinity
Hey highflowers :p
Ik zou graag jullie mening weten over Acer 24" LED S243HLAbmii
Ik zou deze monitor willen gebruiken voor EyeFinity setup
Je mag altijd andere monitors als voorbeeld aangeven. De grote is maximum 24" en liefst onder 5ms responstijd. prijs rond de 250€ per monitor.
-
ga voor een monitor met IPS paneel
anders ga je altijd met kleurverschil zitten door de verschillende kijkhoeken 
of dat nog in je budget past weet ik wel zo niet...
een Dell Ultrasharp U2412M eventueel maar deze zit al direct 50€ boven je budget...
ik kan je wel zeggen dat het kleurverschil enorm is... (heb TN en IPS naast elkaar staan hier)
Greetz B0B0
-
Mercie Bobo
Als ik zo 3 moet kopen gaat het wel aan de dure kant komen :p
deze Acer kun je al kopen vanaf 199€
Heeft er iemand hier op forum ervaring met eyefinity setup ?
-
tja ik kan je zeggen dat als je schuin gaat kijken op verschillende monitors dat je met cheap TN monitors je veel meer last gaat krijgen van kleurverschillen 
plus gewoon al het feit dat je op een ips gewoon veel mooier beeld hebt
succes nog met de zoektocht
Greetz B0B0
-
Heb mij is wat meer verdiept in IPS panel wat reviews en filmpjes bekeken.
Maar ik heb nog wel een vraag hoe is de ghosting bij het gamen?
-
welke ghosting? 
heb er nog nooit iets van gemerkt hoor...
Greetz B0B0
-
Thx
Echt verdomt spijtig dat hij juist te veel kost. Anders had ik hem dit weekend nog gaan halen. 600€ of 900€ is nog altijd wel een groot verschil. Ik kan de schermen altijd naar mij toe draaien zodat ik zo min mogelijk last van heb. Toch bedankt Bobo voor de tip.
Lol zie juist dat ze die ook in 23" hebben komen ongeveer op 200€ dat is mss wel een optie
-
Wat is het nu geworden? Ik zit er namelijk ook zwaar aan te denken om eyefinity te nemen
. .

-
Awel het 3de scherm is er nog niet van gekomen. :p
Maar heb ondertussen wel 2 Dell Ultrasharp U2412M al aangekocht en zeker wel te vrede over met de kijkhoeken enzo
-
Maar daar zit geen dp op toch? Dus dan zou je een actieve adapter moeten halen om het 3e scherm aan te kunnen sluiten.
Hoe is t scherm bij gamen?
. .

-
Klopt voor 3 van deze schermen heb je natuurlijk een actieve adaptor nodig. Voor het game gaat alles perfect geen last van ghosting bij het spelen van BF3 en LoL maar aan die dinges zijn sommige mensen natuurlijk gevoeliger dan andere.
Forum Rechten