+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: [Vraag/probleem] GTX 460 FTW/SC SLI?

Junior Member dnbrainwash is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0

Unhappy [Vraag/probleem] GTX 460 FTW/SC SLI?

Na mijn google zoektocht kom ik toch niet uit een probleem wat ik momenteel heb.
    Ik wil SLI gaan draaien met een evga GTX 460 FTW en een evga GTX 460 SC.
    Voor zover ik gelezen heb moet je zorgen dat het memory moet matchen omdat SLI anders zoiezo niet gaat werken en het enige verschil tussen deze 2 kaarten is de clockspeeds. Ik heb al meerdere mensen gezien die verschillende merken/clockspeeds en custom pcb met standaard gewoon in SLI draaien.
    Als ik beide kaarten erin heb hangen krijgt de 2e kaart een error:

Als ik beide kaarten los erin zet werken ze beide zonder errors, met de ene boven of de andere krijg ik beide deze error op de 2e kaart.

De rest van mijn systeem bestaat uit een x58 sabertooth, core i7 940, 6 gb corsair en een crucial m4.

Het leek mij dat hij als ze niet samen konden hij in iedergeval gepakt wordt en gebruikt kan worden als physx kaart. Kan dit gewoon niet samen? Mischien heeft iemand een idee.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Wat is je voeding?
    Controleer of alle kabels goed erin zitten en controleer of het tweede PCI slot goed functioneert door een enkele kaart in dat slot te plaatsen, en de bovenste leeg.

Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0
    Ik heb een antec quatro 1k watt, dat moet dus ruim voldoende zijn.
    Zo juist beide kaarten met beide set kabels in beide sloten los getest en werkt allemaal perfect, geen errors niks.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Vaag vaag vaag. Ik kan nu wel een boel gaan speculeren over wat allemaal aan de hand kan zijn, zoals een PSU die niet goed is (type zou voldoende moeten zijn, maar werkt hij ook 100%?), of een moederbord dat een defect heeft waardoor het niet 2 videokaarten accepteerd.
    Maar punt is dat je vanaf hier niets te weten komt zonder veel testen met een andere PC, dat wil zeggen: onderdelen uitwisselen!
    Als je in de buurt woont wil ik je wel uit nodigen om het een en ander hier te testen.

Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0
    Nog geprobeerd of een bios update + chipset drivers te updaten maar hetzelfde geval.
    Super bedankt voor je aanbod maar dat is een beetje te ver voor mij. (denbosch)
    Een vriend van me heeft net een mooi evga bord besteld dus dan kan ik het wel daar testen.

In iedergeval bedankt voor je snelle reacties.

Heb al een vriend van me gestrikt, hij komt morgen langs met zijn 2 560's kijken of dat hier werkt.

Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0
    2 andere kaarten geprobeerd maar hetzelfde verhaal, zo eens reinstallen en anders heb ik nog een rampage2gene liggen om te proberen.

Member Kristof Arens is on a distinguished road Kristof Arens's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Ik zou eens de pci-e sloten uitblazen met een busje perslucht, en/of es een andere sli-bridge uitproberen. Werkt dit dan ook niet, dan zou ik net hetzelfde zeggen als Sanders

Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0
    Verse windows erop geknald en ja hoor, dat was het hem gewoon.
    Mijn eerste SLI <3

Ingeschreven
    Thu 16-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Leuk dat het opgelost is geraakt

Ingeschreven
    Tue 18-May-10
    Reputatie Macht
    0
    Ja ik ben er ook erg blij mee, zo moet ik wel een beetje bf3 kunnen spelen.

Ingeschreven
    Thu 16-Dec-10
    Reputatie Macht
    2
    Idd, ben ook ant w8en op bf3

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten