Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Herlaad
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
-
Wat is je voeding?
Controleer of alle kabels goed erin zitten en controleer of het tweede PCI slot goed functioneert door een enkele kaart in dat slot te plaatsen, en de bovenste leeg.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
Ik heb een antec quatro 1k watt, dat moet dus ruim voldoende zijn. 
Zo juist beide kaarten met beide set kabels in beide sloten los getest en werkt allemaal perfect, geen errors niks.
-
Vaag vaag vaag. Ik kan nu wel een boel gaan speculeren over wat allemaal aan de hand kan zijn, zoals een PSU die niet goed is (type zou voldoende moeten zijn, maar werkt hij ook 100%?), of een moederbord dat een defect heeft waardoor het niet 2 videokaarten accepteerd.
Maar punt is dat je vanaf hier niets te weten komt zonder veel testen met een andere PC, dat wil zeggen: onderdelen uitwisselen!
Als je in de buurt woont wil ik je wel uit nodigen om het een en ander hier te testen.
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
2 andere kaarten geprobeerd maar hetzelfde verhaal, zo eens reinstallen en anders heb ik nog een rampage2gene liggen om te proberen.
-
Member
- Reputatie Macht
- 2
Ik zou eens de pci-e sloten uitblazen met een busje perslucht, en/of es een andere sli-bridge uitproberen. Werkt dit dan ook niet, dan zou ik net hetzelfde zeggen als Sanders
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
Verse windows erop geknald en ja hoor, dat was het hem gewoon. 
Mijn eerste SLI <3
-
Member
- Reputatie Macht
- 2
Leuk dat het opgelost is geraakt
-
Junior Member
- Reputatie Macht
- 0
Ja ik ben er ook erg blij mee, zo moet ik wel een beetje bf3 kunnen spelen. 
-
Member
- Reputatie Macht
- 2
Idd, ben ook ant w8en op bf3
Forum Rechten