+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: SSD wordt niet herkend in Laptop

L33T BY .HsP- Fuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to allFuwa Fuwa is a name known to all Fuwa Fuwa's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 07-May-08
    Reputatie Macht
    13

SSD wordt niet herkend in Laptop

Ik heb een probleem, het gaat hier om een laptop, waarvan ik alleen weet dat er een MSI moederbord in zit.

Onlangs heb ik een ssd SATA 2,5" Hardeschijf aangeschaft, van 128gb. Wanneer deze is aangesloten/ingebouwd, werkt hij alleen wanneer de oude hardeschijf in de laptop in de BIOS is uitgeschakeld. Precies hetzelfde wanneer het ook andersom is. Dus wanneer de SSD hardeschijf niet is aangesloten dan werkt de oude hardeschijf in de laptop weer wel.

Dus alleen eentje werkt steeds maar.

Iemand die hier de oorzaak voor kan vinden?

Mvg,

YH

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Iets meer info zou niet verkeerd zijn... welke SSD, welke laptop? En wat heb je al geprobeerd, heb je het OS er al opgezet of nog niet?

Junior Member Bas Thelen is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 09-Apr-12
    Reputatie Macht
    0
    Is het mogelijk om de "mode" per schijf in te stellen in je bios?(afhankelijk van de controller) Probeer als dat kan de SSD in AHCI mode te zetten en de HDD in IDE mode.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten