+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic

iSP
    iSP is offline.
    Member iSP has a spectacular aura aboutiSP has a spectacular aura about iSP's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 19-Jun-11
    Reputatie Macht
    2

Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic

Soms komt het voor dat je bepaalde hardware zoekt met speciale chipsets of afmetingen, om net dat project rond te krijgen zoals jij dat wil.
    Dan zoek en zoek je maar ondanks alle moeite wilt het niet echt lukken, iets wat ik goed ken uit het itx wereldje waar ik veel mee doe.

- Zo een voorbeeldje; nu hebben we het over de tijd dat onboard gfx slecht waren, en een klant wilde graag een shuttle like itx setup.
    Voor wie het niet weten, dit zijn niet de meest ruime kasten, en de betreffende kast die hij wilde legde mij nog meer beperkingen op;
    Nu had ik een graka nodig, Pci-e, met 2x DVI, maar passief en de heatsink mocht niet buiten het pcb steken... vanwege garantie niet zagen of klussen...

- Vlug bedacht voorbeeld specifiek voor dit forum; ik zoek low profile overclock ddr3 want mijn koeler zit in de weg...

Deze voorbeeldjes maken goed duidelijk hoe je je te pletter kan zoeken op een stukje hardware terwijl iemand anders wellicht wel denkt; tijdens een eerdere zoektocht ben ik dat tegengekomen!

Voorbeeld van wat ik nu zoek om af te trappen:
    Shuttle like ITX case met kenmerken;
    - Kan itx in
    - Plaats voor een PCI(-e) kaart
    - Front 3x 5,25" of eventueel swap trays
    - geen deurtje

Hoe ziet zoiets eruit?

Meest ideale kast maar niet te koop (in kleine aantallen);
    NAS Server Chassis w/ 4 Hot-Swappable SATA/SAS Drive Bays (Mini-ITX) - Detailed info for NAS Server Chassis w/ 4 Hot-Swappable SATA/SAS Drive Bays (Mini-ITX),nas chassis,NAS Server Chassis w/ 4 Hot-Swappable SATA/SAS Drive Bays (Mini-ITX),NSC-400 on

Waarom? - wil custom kunnen os draaien en geen kant en klare nas/homeserver kopen

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Dag allen. Ik zoek een case voor het volgende. Hoe kleiner hoe beter, liefst zonder modwerk:

Gene-z, 2500k, gtx580
    Ssd, geen overige hdd's
    Blu ray speler

Watergekoeld, liefst met een bay reservoir (350 pompje).
    360 rad in de case (anders 240 en 140)

Volgens mij bestaat er niet zoeen? Dan moet ik met mdf in de weer ...

+ Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten