+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: geen draadloos internet verbinding

Junior Member its_the_kwan is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 21-Nov-11
    Reputatie Macht
    0

geen draadloos internet verbinding

Hallo allemaal,

ik heb een probleempje.
    ik heb een oude laptop acer met windows xp en een nieuwere acer met windows 7 altijd op beide draadloos internet gehad tot vandaag.
    op de nieuwere acer wilde ik vandaag aan de slag op internet. met opstarten geen verbinding met het draadloos internet. (hij geeft wel aan verbonden maar geen internettoegang)
    router en modem gereset nog een keer opnieuw opgestart nog steeds niks.
    pak ik mijn oude laptop erbij met windows xp en start deze op heb ik hierop gewoon verbinding!

ik heb systeemherstel geprobeert maar dat helpt ook niet.
    ik weet het niet meer....

kan iemand mij helpen????

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Misschien helpt het even om opnieuw je driver te installeren van je WIFI kaartje, dat hielp laatst eens bij mij, ik had een soortgelijk probleem met een wat oudere laptop. Vanalles had ik geprobeerd, maar naar een reinstall deed ie het weer, wellicht het proberen waard dus.

Junior Member its_the_kwan is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 21-Nov-11
    Reputatie Macht
    0
    ik heb deze laptop zo gekocht en heb geen software erbij gekregen. gaat dit ook zonder deze software?
    (ik heb er niet zo veel verstand van :-( )

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    De kans is groot dat het een driver issue is.
    M'n moeder had het zelfde probleem met haar laptop, hij was verbonden via WiFi, maar je had geen internet.

Probleem werd opgelost door de driver te updaten.

Ik wil je wel de link geven heb ik een paar dingen nodig:

- Laptop merk
    - Laptop type
    - Welke Windows versie draai je? 32- of 64bit? (Kun je controleren door: start > rechtermuisknop "Deze Computer" > eigenschappen > bij het stukje "Systeem"(onder het windows teken), staat systeem type)
    Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
    Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Zoals johnny zegt. Het is meestal een driver issue. Probeer dat eerst eens, anders het onderstaande:

1 verwijder alle draadloze verbindingen onder "netwerkcentrum" de optie "draadloze netwerken beheren".
    2 Ga naar "start"// "alle programm's" // "bureau-accessoires" // en klik met de rechtermuisknop op "opdrachtpromt"
    3 kies voor "uitvoeren als administrator".
    4 Je ziet een Dosprompt scherm, typ dan "netsh winsock reset"
    5 Volg de instructie op, dus: "herstart je pc"
    6 Als de PC opnieuw is gestart, zie je een ballon met tekst: "Er zijn beschikbare netwerken gevonden" of klik op je "wifi-logo" rechts bij het tijdklokje.
    7 Maak opnieuw verbinding met je SSID (netwerknaam) en voor je WPA sleutel in.
    8 Bidden maar

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten