+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: G15 profiler probleem

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4

G15 profiler probleem

heren,

Heb al langen tijd een logitech g15 toetsenbord, verlichting krijgt al kuren lol...

Maar ik zit met het volgende probleem.

Ik heb altijd op mijn lcd scherm standaart dingen gehad: klok, performance monitor, media, team speak etc.

Nu heb ik per ongeluk te vroeg de stroom van het stekkerblok af gehaald en sinds ding heb ik hele andere dingen op mijn lcd scherm. Namelijk "G-series profile selector" en "windows side show" (team speak werkt overigens nog).

Dit zijn 2 dingen die ik nooit eerder gezien heb en dingen die ik ook niet wil zien, en de klok en performance monitor enz zijn pleite..?

Iemand een idee?

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Logitech drivers updaten !
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Member GeenIdee will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Tue 04-Nov-08
    Reputatie Macht
    4
    Nou ik zit juist te denken om het opnieuw te instaleren maar?

Echt, heb niks gedaan en in eens dit :/

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    gewoon ff instellen in je drivers, of updaten/opniew installeren

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten