+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Doorgefikt toetsenbord

Senior Member Reinoud Ramaker will become famous soon enoughReinoud Ramaker will become famous soon enough Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3

Doorgefikt toetsenbord

Hallo Luitjes,

Ik zit hier met een probleempje. Zojuist is mijn G19 overleden, waarschijnlijk is ie goed doorgefikt (enorme stank). Het rare eraan is dat het van het ene op het andere moment is gebeurt, In de settings of bekabeling heb ik niks veranderd. Uiteraard ook de standaard meegeleverde bekabeling gebruikt. Kan er enig risico bestaan dat er nog meer gaat doorfikken? De brandlucht komt enkel uit de G19, niet uit de stekkerdoos en uit ervaring weet ik als een stekkerdoos doorfikt hij ook goed gaat stinken. Is er een manier hoe ik dit makkelijk kan uitsluiten?

Heb btw gewoon geprobeerd nog RMA aan te vragen ook al komt ie uit Apr. 2009. Wie niet waagt wie niet wint toch? Lijkt me toch vrij ernstig dat dit kan ook..

Greetings,
    Reinoud

i7 2600k | Maximus Extreme-Z | Mushkin Redline 2133mhz | GTX680 | Crucial m4 128GB | Corsair 800D

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    RMA bij de shop kan je denk ik wel vergeten.
    Je kunt wel een mail sturen naar Logitech. Schijnt dat zij een goede klantenservice hebben.

Senior Member Reinoud Ramaker will become famous soon enoughReinoud Ramaker will become famous soon enough Reinoud Ramaker's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    Yep heb Logitech ook gemaild. Komt van Alternate af en daar ben ik over het algemeen niet zo tevreden over de RMA afhandeling. Maar dit lijkt me toch niet te kunnen met het originele spul dat erbij zit?

i7 2600k | Maximus Extreme-Z | Mushkin Redline 2133mhz | GTX680 | Crucial m4 128GB | Corsair 800D

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    Welk stekkerblok bedoel je eigenlijk? Heb je hier misschien een foto van? Of bedoel je hiermee een verloopje van PS/2 naar USB?

En Logitech staat bekend om erg goede service op het gebeid van garantie. Zelf al meerdere dingen defect gehad, zelfs die buiten de garantie termijn vielen, kreeg dan een kortingsbon aangeboden om alsnog een nieuw product met korting uit te zoeken. Nadeel is wel dat je deze bon op de logitech site moet gebruiken, waar de prijzen vrij hoog liggen.

En mocht het product nog gewoon in het assortiment zitten en binnen de garantietermijn vallen dan krijg je gewoon een nieuw product en hoef je het oude product niet eens compleet op te sturen, alleen fitale onderdelen en denk dan aan batterijklepjes en stekkers en dergelijke. Dus het defecte product word hierdoor compleet onbruikbaar.

En de 1e 2jaar van de garantietermijn verlopen via de (web)shop waar het product is aangeschaft, maar hier val jij dus buiten waardoor Logitech jouw een mooi voorstel gaat doen of gaat omruilen, maar das even een kwestie van afwachten en kijken wat Logitech gaat/wil doen

edit: kijk even op de site van logitech, hier staat namelijk de garantietermijn vermeld
    "Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    G19 heeft een stekker voor in het stopcontact, zo bedoel ik het. Wat er bij Logitech gebeurt zie ik wel in de loop van volgende week.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    je krijg een nieuwe G19 of een ander waardig toetsenbord

GRATIS
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    En hoe weet Kenny dat zo goed?

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    lichtelijke ervaring met 12 producten
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    Hmm, laten we het hopen aangezien de garantie natuurlijk officieel over is. Heb der nog niks van gehoord.

Ingeschreven
    Mon 28-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    Update: Hij word volgendeweek omgeruild voor een nieuwe door UPS

Senior Member wemmetje1 is a jewel in the roughwemmetje1 is a jewel in the roughwemmetje1 is a jewel in the rough wemmetje1's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 03-Dec-11
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Ramaker Bekijk Berichten
    Update: Hij word volgendeweek omgeruild voor een nieuwe door UPS
    k3nny is dus een slimme kerel

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten